4 Kasım 2012 Pazar

The Golden Dynasty - Kristen Ashley





Kitap Adı: The Golden Dynasty
Seri Bilgisi: (Fantasyland #2)
Yazar Adı: Kristen Ashley
 Sayfa Sayısı: 421
 Tür: Paranormal Romantik


 




 


Bu kitaba, bu kitabın erkek karakterine bi şarkım var, bi sn..

Fizy!



Zılgıt çekmek istiyorum arkadaş! Dövünmek, yerlerde sürünmek istiyorum! Neden neden benim neyim eksikkkk!








Lahn....duy sesimiiiiiii açtım gollarımıı!







Neyse tamam, sakinim.




Gelelim konuya;



Bu çiftimizi hatırladınız mı?

Hah kitabın temeli işte Danny ve Drogo'ya dayanıyor. Onların hikayesinin mutlu sonlu olanı gibi düşünün.

Circe Amerikada (zaten hep bi Amerika) yaşayan sarışın bir kızdır. Akşamdan yatağında uyur ama sabah bi uyandığında kendini ilkel bir kabilenin ortasında bulur ve bulunduğu durum gerçekten kötüdür çünkü birazdan o ve yanında olan kızlar meydana çıkıp kendilerini bu savaşçı kabilenin savaşçılarına gösterecekler sonrada bu savaşçılar eşlerini seçmek için onları yakalamaya çalışacaklar. Seçtikleri kişilerle birlikte olup onları çıplak meydana geri getirip evleneceklerdir. Ben buraya kadar okuyup tamam bu ne bırakıyorum dedim ama öneren arkadaşım romancekolik'in sahibidir kendisi bana devam etmemi söyledi. Bende ettim vee..


 Bayıldım!!!


O dünyaya Dax yani Kral Lahn'a herşeyine bayıldım. Kitap çok sürükleyiciydi bazı yerlerde gözlerim doldu bazı yerlerde güldüm. Hayatta böyle bir kitabı yani kabile şeklinde yaşayıp yarı göç eden bir topluluğu okuyup beğeneceğim aklıma gelmezdi.

Size tavsiyem ingilizce okuma şansı olanlar okusun yalnız şunu belirteyim yüzde yüz romantik bir hikaye beklemeyin karakterin çoğu insanın kanını donduracak şeyler geliyor başına bunlara hazırlıklı olun. Tamam ben illa okuyacağım diyorsanız bu tür benzer kitap maalesef yok araştırdık didindik ama bulamadık ben serinin ilk kitabına da başladım ama yok bu kitabın tadını yakalayamadım.


Son olarak Lahnnn;








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...