21 Mart 2013 Perşembe

Tanrı - Jennifer L. Armentrout






Kitap Adı: Tanrı
Seri Bilgisi: Melez Sözleşmeleri#3 (Covenant#3) 
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
 Sayfa Sayısı: 407
 Tür: YA
Yayınevi:  DEX





Sevgili Jennifer neden beni her kitabında karın ağrısı hastalığına maruz bırakıyorsun merak ediyorum. Hayır serini seviyorum diye insan süründürülür mü bu kadar. Yaptığını yemin ederim sivaslı yapmaz.



Hadi anladım Safkan'da yaptın böyle alengirli sonla kitabı bitirmeler falan daha da yapmaz dedim ama yemedin içmedin gittin Tanrı'yı en berbat yerde bitirdin. Ben tabi saf burda bitemez diye havayı çeviriyorum, çevirdim arkasını bakıyorum yok canım yapmaz öyle şey diye. Tabi acı gerçeği anlayınca kendimden geçtim sağa sola saldırdım. 




Neyse ki annem suratıma leğenle soğuk su döktüde kendime geldim. Sonra gittim aradım taradım koordinatlarını buldum. Amerikanın 192 derece kuzeybatısında 8 oğlun 4 köpeğin bi kocan bi ineğin ve 3 kaynınla yaşıyormuşun. Maşallah aşiret gibisiniz. Bulamayacağımı mı sandın, yanıldın şekerim. Arkanı kolla!

Hayır ben anlamıyorum neden neden bi karaktere sempati kazandırmak için diğerini harcarlar. Neyini çekemedin gül gibi çocuğun. Tamam sana kitabın başında sinirlenmiş olabilirim. Böyle ikinci kitapta bitirdin artist gibi, üçte kaldığımız yerden devam eder diye düşünüpte dupdurgun bi kitaba başladım diye hayıflandım. Ama bu hep senin oyununun bi parçasıydı di mi? Olaylar bi başladı mı durmak bilmedi. Köşende kih kih gülüyor musun?

Neyse daha fazla cırlayıp entellektüel blogger kişiliğimden ödün veremeyeceğim.

Safkan'ı beğenmiştim ama Tanrı onu kat kat geçti. Neler neler olmadı ve öyle bir yerde bitti ki. Gittim serinin ara kitabı olan Elixir'i (Covenanat #3.5) okudum. Biraz heyecanım yatıştı. Aydına çok üzüldüm ama. Aydın kim diyenler olursa Aiden'a taktığım isim. Yazması biraz zorda. 

Alex zavallı Alex bu kızı uyarıyorlar uyarıyorlar nasılda inancı tam nasılda yufka yürekli. Sanki kahpe bizansın yiğit güzeli ama takdir ettim valla bak okuyunca anlayacaksınız. 

Safkan'ı bitirenler koşsun alsın Tanrı'yı. Öff bi betimleme var hele spoiler vermemek için yazmıyorum ama o neydi yahu. Gerçi biraz çıtlatayım bu kitapta tanrılar ortaya çıkıyor. Hemde ne tanrılar!

Daha başka neler mi var?
 Uyanan bi Alex hırsları ve hisleri arasında kalan Seth yaralı aşığı oynayan pis Aydın. 
İkinci kitabı sabırsızlıkla bitirenler bu kitaba bayılacak. Her daim derim ama, ilaçlarınızı alıp öyle okuyun hatta hamile olanlar varsa okumasın valla oracıkta doğurursunuz. 







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...