4 Kasım 2012 Pazar

3.ÜKG Blog Tur: Bazı Kızlar Isırır (Chloe Neill) /Kitap Çekilişi



Bayanlar baylar merdivenden kayanlar!!!!!

3. Ofişıl Blog Tur'umuza Hoşgeldinizzzzz!!!!!!!!









Eveet bu turda inceleyeceğimiz kitap görüldüğü üzere Optimum Kitap'tan çıkan benimde zamanında heyecanla beklediğim Bazı Kızlar Isırır.



Kitap bende vardı ama yetiştiremedim, hoş yetiştirsemde Sevgili Optimum'un gönderdiği kitabı çekilişle verecektim. Çekilişten önce diğer bloglara göz atmanızı tavsiye ediyorum;






Kitap Yorumu ve Tanıtımı için; Kitap Hayvanının Günlüğü

Yazar Hakkında Bilgi için; Zimlicious

Kitap Yorumu ve Çekiliş için; Kitap Esintisi

Kitap Yorumu için; Sevgili Kitap

Kitap Yorumu ve Ön Okuma için; Romancekolik

Kitap Çekilişi için; Kitaplık Kedisi 

Kitap Yorumu ve Okuyucu Test için; Kitab-ı Sevda




Çekiliş için yapmanız gereken tek şey diğer blog yazılarındaki gizlediğimiz 542415 tane şifreden bana anlamlı bir cümle oluşturmanız.
Tamam  şakaydı yapmanız gereken tek şey amuda kalkıp top sektirken Optimum'u seviyoruz demeniz.
Tamam neyse uzatmıyorum son olarak yapmanız gereken tek şey bu gönderinin altına yorum bırakmanız, içinizden ne geliyorsa yazın naber maykıl, nabıyon kız sümüklü yazsanızda başımın üstünde yeriniz var diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz, anında cırlarım!



*Çekiliş 11 Kasım Pazar Günü açıklanacaktır.
*Mail adresinizi eklemeyi unutmayın!


ÜKG Blog Turları devam edecektir!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...