27 Kasım 2012 Salı

Pembe Kitaplaşma Etkinliği =)

Bundaaan yıllar önce ben bi Pembe Kitaplaşma Etkinliğine katılmıştım. Öncelikle Kitap Bahçesi blogunun sahibesi delikitap'a sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum.


Heyecanla hoplaya zıplaya etkinliğe katıldım eşleştiğim kişi Aklımdakiler (Kitap) blogunun sahibesi Burcu idi. Kendisiyle baya mailleştik ben tembel olunca hediyelerimizi baya geç gönderdik ama sonunda gönderdik birbirimize o yazısını yazdı bile ama ben çook geç kaldım. Affet Burcuu :P


Öncelikle hediyelerden başlayayım bu etkinlikte birbirimize pembe renkte kırtasiye ve pembe temalı kitap gönderecektik. Hediyelerim bu kadar değildi. İki tane not defterim ve birde not kağıtlarım vardı not defterlerini kullanmaya başlamıştım o yüzden notlarımın aralarındalar vize sonrası oraları düzeltmediğim için bulamadım maalesef ve not kağıtlarımı annem aldı alma dedim yapma dedim dinletemedim:P 



Burada gördüğünüz kalpli ve yıldızlı kitap ayraçlarını ve pembe tacı Burcu benim için yapmış:) Stickerlarımı ise henüz kullanmaya kıyamadımm.

Not: Kurşun kalemlerimde vardı ama kalemliğimde kalmış:(




Annemin göz diktiği diğer şeyler ise takılarım oldu gerçi broşu ödünç aldı bi iki kere ama geri aldım. Vermedim vermeyeceğim kanımın son damlasına kadar onları annemden koruyacağım!





Vee son olarak kitaplarım Burcu ile mailleşirkende dedim feriştah'ın fentezilerini görünce bi kahkaha attım. Kitabı olduğunu bilmiyordum. Başörtü İçinde Aşk içinde güzel yorumlar okudum. 


Son olarak iyi ki katılmışım etkinliğe Burcu ile tanışmama vesile oldu biz aramızda ara ara hediyeleşmeye karar verdik. Tekrar teşekkürler canım:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...