27 Kasım 2012 Salı

31. Tüyap Kitap Fuarı



Bu yıl 31.si düzenlenen İstanbul Tüyap Kitap Fuarı benim için tam bir işkenceydi. 

24 Kasım cumartesi günü Blog Tur'a katılan arkadaşlarla buluşacağım için ben bi keşif gezisi yapayım deyip salı günü gittim ama 10 dakika kaldım çünkü acayip kalabalıktı. Her yerden insan fışkırıyor insanlarla yanak yanağa geziyorsun hayır sağımdaki solumdaki standa bakamıyorum insanları öpme korkumdan.

Baktım başımda çok fena çıktım. Cumarteside kalabalıktı ama hafta içi kadar değil. Üstelik yeni kişilerle tanıştım standları gezdik yeni Blog Turlar için görüşmeler yaptık. Bir sürü kitabımız hazır bile turlar için:)

Blog Turlarında blogger arkadaşları daha önceden tanıyordum ama bi kaç kişiyle yeni tanıştım. Fuar sonrası da baya eğlendik, güldük, kitaplardan bahsettik. Herkese burdan teşekkürlerimi iletiyorum. 

Fuar ganimetleri de aşşağıda. Pek bir şey alamadım gözüm çok kitapta kaldı ama elimdekiler bittikçe alacağım artık.


Envy Günlükleri tanesi 5 liraydı. Arunas standında birçok kitap 5 liraydı ama genele bakarsak %20 indirim vardı. Artık her yer yapıyor bu indirimleri fuarın bi özelliği olmalı değil mi? Hoş ben gidip gezmeyi çok seviyorum ama ağrımış baş ve gerginlikten kaskatı omuzları göze alabilmişsem.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...