24 Temmuz 2012 Salı

Yazgı - Julie Garwood



Kitap Adı: Yazgı
Orjinal İsim: Honor's Splendour
Yazar Adı: Julie Garwood
Yayınevi: Epsilon 
 Sayfa Sayısı: 424

Bu kitabı okumak istediğimi daha önceden söylemiştim çünkü bir JG romanı okumayalı neredeyse yıl oldu. Çıkar çıkmaz aldım okudum ve Julie Garwood u ne kadar özlediğimi farkettim. Bu kadın ne yazarsa okurum yani alsa aynı hikayeyi sadece karakterleri değiştirse yine bayıla bayıla okurum ama tarihi romantik olanları günümüz romanlarından sadece bir tane okudum diğerlerini okumadığım için pek hakim değilim onlara.

Bu roman bir ortaçağ romanı. Abisi Loudden in zulmünden kaçan Madelyne onun tuzağa düşürdüğü düşmanı Duncan ı kurtarır ve saf Madelyne ordan kendi yoluna gideceğini düşünür ama kardeşini kirleten Loudden den intikamını almak isteyen Duncan da misilleme yaparak Madelyne ı kaçırıp evine götürür. Gerisi ise bilindik Garwood romanı  Madelyne iyiliği ve saflığıyla herkesin kalbini fetheder.

Bu roman Amazon ve Goodreads te bir tane kötü yorum puan almamış. En sevilenler arasında açıkçası ben diğer romanlarından çok büyük bi fark göremedim. Diğerlerinide bayıla bayıla okumuştum çünkü. Neyse kısacası Garwood severler alın okuyun, kesinlikle tavsiye ederim.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...