27 Kasım 2012 Salı

Sağdan Birinci Mezar - Darynda Jones

Kitap Adı: Sağdan Birinci Mezar
Seri Bilgisi:  (Charley Davidson #1)
Yazar Adı: Darynda Jones
 Sayfa Sayısı: 316
 Tür: Paranormal
Yayınevi: Doğan Kitap


Bu kitap benim en en en sevdiğim kitaplardan biri. Okuyacak o kadar kitabım varken oturup ikinci kez okudum o derece seviyorum.


Kahramanımızz Charley Davidson! 
Ahh onu suçlamayın isim seçimi tamamen ebeveynlerinin suçu. Kendisi şaşkın bir azraildir. Korkmayın hemen bu sevimli olanından. Aslında şöyle ki dünyada yarım kalmış işi olan hayaletlerin işleri bitince geçtiği tam zamanlı kapı gibi bir şeydir. O da bilmiyor tam olarak ne olduğunu.İkincisi işi ise özel dedektifliktir aynı zamanda polis olan amcasına danışmanlık yapmaktadır. Böylece amcası terfi üstüne terfi alır. 

Okurken aklıma Ghost Whisperer geldi ama Charley'nin Melinda ile hiç mi hiç alakası yoktur. Bunu göğüslerine Will Robinson ve Tehlike ismini takmasından anlayabilirsiniz.

Erkek karakterimiz ise cisimlenemeyen bir sis, rüyalarda ortaya çıkan bir Adonistir. Kafiyeli oldu hehe.
 Kızımıza Hollandalı ismi ile hitap etmektedir. Yalnız şöyle bir şey var Charley doğduğu andan itibaren olan her şeyi hatırlamaktadır ve doğduğunda gördüğü ilk yüz -tam olarak yüzü var mı emin değilim- şeytandır ve ona Hollandalı diye hitap etmiştir. Peki korkunç kötü pis şeytanla rüyalardaki adonis Reyes'ın ne gibi bir alakası vardır. Yoksa aynı kişiler midir?

Hikayede öldürülen 3 avukatın olayını aydınlatmak için amcasına yardım ederken bir yandan da Reyes'in peşine düşmesi anlatılmaktadır. Sanırım Charley ile ilgili bilmediğimiz bi iki gerçek daha var ve Reyes bunların hepsini biliyordur. Kitabın sonunda bi anda ortadan kayboldu ikinciyi sabırsızlıkla bekliyorum ve okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.  


Güncelleme: Mart 2013'te ikinci kitap çıkacakmış!!!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...