14 Eylül 2012 Cuma

Alışveriş



Elimde liste vardı üç kitap alıp çıkacaktım raflara bile bakmadım amaa kaderin bir oyunu almak istediğim kitap "Meleklerin Kanı" yoktu. D&R'ın hiç bir şubesinde yokmuş. Ben çıktı diye biliyordum neyse dedim daha uzak mesafedeki -bakın hala gözüm dönmemiş nasılda kendimi tutuyorum- İnkılap kitabevini aradım ama orda da yokmuş e bende başka kitap bakiyim dedim elimden geleni yaptım sonuçta ve bunlarla çıktım benim suçum yok valla. 

Bu alttaki iki kitap o kadar güzel o kadar güzel kapaklara sahip ki al onları duvara as. Birde o "Rüzgarla Gelen" sen ne şekersin kapağına baktım şans kurabiyesi var benimde zaafım var kurabiye muffin yapmaya bayılırım, arkasınıda okuyunca aldım. Tamam itiraf ediyorum aç gittim D&R'a.

Sizler neler aldınız son zamanlarda?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...