11 Kasım 2012 Pazar



Uzunn zamandır yokum doğru düzgün kitapta okuyamadım o yüzden size 4 numaralı seksi bakışımı atmaya geldim dayanamayan çok az kişi vardır.

Neyse ben bir süre daha yokum sınavlarımdan dolayı ama arada kaçamak yapıp kitap okudum.
 




İlki Koridor yayınlarından çıkan Kat Martin Kara Melek sevdim güzeldi 4 puan verdim ama eğer çok fazla bu tür ve ortaçağ romanı okumasaydım 5 verebilirdim artık konu karakterler hep aynı gelmeye başladı. Ayrıntılı yorum yakında gelecek. Bu arada Tüyap Kitap Fuarında Koridor yayınlarında acayip indirimler var Koridor kitaplarınızı almayı fuara saklayın.














İkincisi Doğan Kitap'tan Sağdan Birinci Mezar bu benim bu romanı ikinci kez okuyuşum o kadar sevdiğim bayıldığım bir roman. İncelemeyi beklemeyin direk gidin alın D&R da kampanyada şu an 9.90 fiyatı.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...