6 Ekim 2012 Cumartesi

Mekanik Melek - Cassandra Clare

Kitap Adı: Mekanik Melek
Orjinal İsim: Clockwork Angel
Seri Bilgisi: (Cehennem Makineleri#1)
Yazar Adı: Cassandra Clare
Yayınevi: Artemis
 Sayfa Sayısı: 536
 Tür: Genç Yetişkin

Ölümcül Oyuncaklarda okuduğumuz Gölge Avcıları bu sefer Regency döneminin Londra'sındalar ve seriyi beğenenler mutlaka bu kitabı da beğenecektir..

Açıkçası ben tarihle fantastik dünyanın karıştığı kitapları çok seviyorum. Tarz olarakda Ölümcül Oyuncaklar serisine çok benziyor o yüzden okurken çok keyif aldım.

Tessa Amerikadan Londraya ağbisini bulmaya gelmiştir ama kara kardeşler tarafından alıkonur ve haberi dahi olmadığı yeteneğini kullanmaya zorlanır. Gölge Avcılarının onu kurtarmasıyla da Tessa Londra Enstitüsünde yaşamaya başlar. Tessa nın ne olduğu sanırım serinin ilerleyen kitaplarında göreceğiz kitap durgun bir yerde bitiyor yani hani şu belirsiz devam kitabında açıklanacağını düşündüğümüz gibi değil olaylar sonuçlanıp ortalık yatışıyor ama yine de neler olacağını merakla bekliyorum çünkü bu durgunluk kalıcı değil.
Cassandra'nın tarzını o kadar benimsemişiz ki kitapta tahminlerimin çıkması beni şaşırtmadı buram buram onun kalemi kokuyor ikinci kitap elimde en yakın zamanda başlayacağım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...