20 Aralık 2012 Perşembe

Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout

 Kitap Adı: Obsidiyen
Seri Bilgisi:  Lux#1 
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
 Sayfa Sayısı: 360
 Tür: Genç Yetişkin (YA)
Yayınevi: DEX

Jennifer L. Armentrout benim çok sevdiğim yazarlardan biridir nitekim kitaplarını dört gözle bekliyorum. Yalnız ben Deity -Melez Sözleşmeleri 3. Kitap, ilk ikisinin yorumları için buraya ve buraya bir tık- beklerken birde baktım Dex diğer serininde yayın haklarını da almış.

 Kitap çıkmadan daha sosyal medyada tüm XX kromozomuna sahip bireylerin hormonlarını tavan yaptırdı. Bende de lanet bir huy vardır bir kitap bu kadar talep görüp erkek karakter bu kadar hayran toplarsa kitaba ön yargıyla yaklaşırım. Öküz dediler uzaylı dediler pöh dedim ben bunlara pabuç bırakmam! Beğenmeyeceğim kitap seni diye başladım kitaba...

Öncelikle kitaptan bahsedip hormonlarına söz geçiremeyen her bayan gibi Daemon'a methiyeler dizerekten yazımı tamamlayacağım.

Katy Florida'dan annesiyle birlikte ücra bir kasabaya taşınır -zaten ne varsa Amerikanın bu kasabalarında var arkadaş-. İşte yeni kız durumları bilmem neler ortamlara alışayım falan derken annesininde iteklemesiyle yan komşuyla tanışmaya gider. Bunu da çaktırmadan yapacaktır güya yer soracak ama kapıyı açan afet-i deryanın karın kaslarına tren muamelesi yaptığından ne soracağınıda unutur. Daemon'da lüle saçlı çıtırım haddini bildirir kıza. Daha sonra Kathy Daemon'ın sevimli ikizi Dee ile tanışır. Dee, Daemon ve diğerlerine kasabalı çok mesafelidir ve Dee normal bir arkadaşın hasretiyle yanıp tutuşmaktadır.

Gel zaman git zaman Daemon göster ama elletme taktiğiyle Katy ile hamur gibi oynar kızın aklı başından gider artık, kafayı yiyecek duruma gelir bazen hayal gördüğünü zanneder ama herşeye burnunu soktuğu için bi işler döndüğünü anlar. Anladığı gibi sen Hülya Koçyiğit misali fırla kamyonun önüne Daemon'da vicdanlı çocuk hay babağan kemüğne diyerek kızı kurtarır ama artık Katy'ye bi açıklama borçludur.

Yazarda sevdiğim şeylerden biri de kitaplarında dengeyi çok güzel oturtmasıdır. Nitekim Luxen yani Daemon'ın ışıktan oluşan ırkı olduğu gibi gölgelerden oluşan Arum ırkıda vardır. Full time romantizm beklemeyin hoş bir aksiyonda kitapta çeşni görevini üstlenmiştir.

Şunu eklemeliyim ki ben yazarın diğer serisini bir tık daha çok seviyorum ama bu Daemon'a sulanmayacağım anlamına gelmez. Hiç bir fırsatı kaçırmam burdan ona bu şarkıyı armağan ediyorum.



Bu şarkı onun için yazılmış özellikle şu kısım ben biraz değiştirdim ama;

Orükleri lule lule
Gerdanı benzerdi gule beyaz güle

Liseli vardı ya ah o liselii
Daracık ceketli kot elbiseli

Liseli vardı ya ah o liseli
Yeşil gözlü nağmeli öküz beyinlii




Bu arada aranızdan bu abiyi tanıyan çıkacaktır. Kendisi History Channel'da Uzay Belgesellerinde ara ara ortaya çıkıyor ismi Giorgio Tsoukalos. Ona burdan mesajım var;

Sana inanıyorum artık dostum! Beni yanına al yetiştir beni kendimi uzay deneylerine bağışlıyorum. Bunu okuyorsan eğer mail adresim kagitkiz@yahoo.com mailini bekliyorum bebeğim.









LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...