5 Nisan 2013 Cuma

9. ÜKG Blog Tur : Tatlı Bela (JAMIE MCGUIRE) / Kitap Yorumu&Bad Boy Olmanın Altın Kuralları!




Bayanlaar baylar! 

9. ÜKG Blog Turuna Hoşgeldinizz!!

Şimdi koltuklarınıza kurulun ve bu turun tadını çıkarın!





Bu turumuzun konuğu tüm kitaplardaki kötü çocukların intikamının alındığı okuduğunuz anda genç, yaşlı, ben unumu eledim eleğimi astım demeyip aşık olacağınız Travis Maddox'un kitabı!




Evet evet tüm kötü çocuklar Adrian, Seth, Cam koşun gelin çünkü sevgili yazarımız intikamınızı almış! Okuyunca şoktan töbe bismillah dedim böyle oldum.











Eveet konusuna gelirsek Travis ve Abby aynı üniversitede okumaktalar. Abby birinci Travis ikinci sınıftır. Yolları üniversite öğrencileri tarafından gizlice yapılan boks maçında kesişir. Bir anda sahneye bi afet-i derya çıkar evet bu Travistir. Dövmeli, kaslı hiçbir şeyi umursamayan gibi gözüken fırlama sevimli taş çocuğumuzdur.



 Abby ise cici kızımız. Daha doğrusu cicilik yolundan sapmamaya çalışan beni sinir eden ne istediğini bilmeyen, herkes herşeyin farkındayken bi kendisinin haberi olmayan -çok şaibeli bir durum aslında mal mı mallığa mı vuruyor anlamadım-, Travis'i perişan eden okudukça suratına şöyle kusmak istediğim kızdır.





Hatta dayanamayıp şöyle yapmama sebep olan kızdır.





Bunlar bu Abby'nin yüzünden neler çekmedi çocuğa kan kusturdu. Bi ayrılıp barıştı mı dersin, çocukla iddia gereği aynı yatakta bir ay uyuyup başkalarıyla çıktı mı dersin neler neler. Elime geçse varya o anda ağzına burnuna dalacaktım. 




Tamam yazara methiyeler dizmiş olabilirim başta ama bu kitabın en çok üzüleni de Travisti. Çocuğun çekmediği çile Abby'ye yalvarmadığı gün yoktu. Yavrum benim :(








Kitabı ben çok sevdim uzun zamandır okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. İki vize arası kitap okunmazmış ama ben oturdum bir günde bitirdim kitabı. 

Bitirdiğimde halim buydu;








BAD BOY OLMANIN ALTIN KURALLARI;


Erkekler bana kulak verin bir kaç adımda sizde Bad Boy olabilirsiniz!!!




1.AŞIRI KORUMACI OL!


Yarin sanki savunmasız bir ceylan, ürkek bir güvercinmiş gibi koru onu.



2.İSİM TAK!

Ceylan demişken yarine muhakkak bir hayvan ismiyle hitap et. Tamam sakin ol biliyorum şu an yüzünde anlamsız bir sırıtma belirdi ama konu tamamen farklı. Gidip de kıza danam demeyin. Daha naif daha nazik olun. Kedicik bakınız Obsidiyen, Altın Kaplan bakınız Lahn, Güvercin bakınız Travis <3





3.GICIK OL!

Evet doğru duydunuz. Gıcık olun ama dozunuda kaçırmayın. Kız aboo diye kaçmasın.



4. KURAL YOK!

Kötüsün sen kötüü yaptığın hiçbir şey göze batmaz. Sana kural yok!



5. CÜRETKAR OL!

Bakışların yakmalı! Bir bakışın yarini ipini koparmış dana gibi koşturmalı! 








Tamam ben şimdi gidiyorum. Bu kitap kalbimi kırdı. Benle Amerikaya Travis bulmaya gelen varsa seve seve mülteci olarak gelirim.




 Kendize dikkat edin Bad Boy olacağım diye dayak yemeyin. Tur programına aşşağıdan devam edebilirsiniz. Bu arada Sevgili Kitap Ezgücüğümün tavsiye ettiği filmi muhakkak izleyin. Ben bayıldım!


04.04 | Kitab-ı Sevda - Ön Okuma&Tatlı Bela Öncesi, Sonrası ve O An
 04.04 | Sevgili Kitap - Kitap Yorumu&Alıntılar
05.04 | Kitap Esintisi - Kitap Yorumu&Ön Okuma
06.04 | Yorumbaz - Kitap Yorumu&Buradan Bir Bod Boy Geçti!
06.04 | Kitap Hayvanı'nın Günlüğü - Kitap Yorumu&Soundtrack
07.04 | Zimlicious - Yazar ile Röportaj
07.04 | Romancekolik - Kitap Yorumu




Bir dahaki turda görüşmek dileğiyle!





  • Tüm bloglardaki Rafflecopter uygulaması aynıdır. Tek bir blogtan giriş yapmanız yeterlidir.
  • Çekiliş bir hafta sürecek, 11 Nisan Perşembe günü sona erecek ve sonuçlar da aynı gün içinde açıklanacaktır.
  • Kazananlar 2 gün içerisinde bizlerle iletişime geçmezse hak bir sonraki kişiye geçecektir.
  • Aşağıdaki Rafflecopter aracılığı ile çekilişe katılıyorsunuz.
  • Rafflecopter'daki verilen tüm seçenekleri yerine getirmeniz şart değildir. Sadece kazanma şansınızı arttırırlar.
  • E-mailinizi kontrol edin, çekiliş sonunda size oradan ulaşacağız. İyi şanslar!


a Rafflecopter giveaway




Katkılarından dolayı Yabancı Yayınları'na Teşekkürler!






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...