29 Aralık 2012 Cumartesi

2012'de Okuduklarım



2012 benim kitap okuma açısından geçirdiğim en iğrenç yıllardan biriydi. 2011 biterken 100 kitap hedefi koymuşum kendime hatta koyarken pırt bu ne ki ben daha fazla okurum demiştim amaa sen misin öyle diyen yaz okuluna kaldım ve 5 ay kitaplara el süremedim.

2012'de 86 kitap okumuşum. Bu kitaplardan en beğendiklerimi liste yaptım.

İlk 10 şu şekilde;
  • Teslimiyet, Pamela Clare
  • Günahkar, Pamela Clare

 Pamela Clare çok iyi bir tarihi aşk romanı yazarıdır. Bu türü seviyorsanız muhakkak okunması gerekenlerdendir. Bu kitaplar MacKinnon’s Rangers serisinin ilk iki kitabı.

  • Vazgeçemem Senden, Lisa Kleypas
Bir diğer tarihi aşk romanı yazarlarımızdan biri. Benim yine en sevdiklerimden. Bu kitapta The Hathaways Serisinin ikinci kitabı. İlki O Yaz'dır.


  •  Sağdan Birinci Mezar, Darynda Jones 

  • Melez, Jenifer L. Armentrout
  • Safkan, Jenifer L. Armentrout

Yorumlar için bir tık buna bir tıkta buna!


  • Yüz Bin Krallık, N.K. Jemisin

  • Gönül Yarası, Chelsea Cain

  • Golden Dynasty, Kristin Ashley
  • The Gamble, Kristin Ashley

En güzellerini en sona bıraktım. Kristin Ashley yi bulduğum yerde bağrıma basmak istiyorum okuduğum ilk kitaplarıyla beni kendine hayran bıraktı. Golden Dynasty yorumu burada, The Gamble ise en yakın zamanda gelecektir. 



2012 benim için çok verimli bir sene olmadı. Okumak istediğim okuyamadığım o kadar çok kitap var ki. 2013'te tekrar 100 kitap hedefi koyacağım. Sizin hedefiniz kaç, beğendiğiniz kitaplar hangileri? 
Yorum bırakmayı unutmayın.

Mutlu yıllar diliyorum!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...