16 Temmuz 2012 Pazartesi

Gönül Yarası - Chelsea Cain


Kitap Adı: Gönül Yarası
Orjinal İsim: Heartsick
Seri Bilgisi: Archie Sheridan & Gretchen Lowell #1 
 Yazarı: Chelsea Cain
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 400


Kitabın ismi sizi yanıltmasın kendisi bir aşk romanı değil polisiye-gerilimdir, hoş kapağa bakınca hangimizin aklına aşk meşk gelir bilemem ben ilk ismini duydugumda öyle sanmıştım daha sonra arka kapak yazısını okudum ve tav oldum. Neyse.

Kitapta iki kişinin ağzından anlatılıyor olaylar biri psikopat katil Gretchen Lowell ın kaçırıp 10 gün boyunca işkence yaptığı Archie Sheridan diğeri ise gazeteci Susan Ward kendisi Archie nın isteğiyle davanın seyrine tanıklık edecek ve bununla ilgili yazılar yazacaktır. Kitap Archie nin tutsaklığıyla başlıyor ama bütün kitap boyunca bunu okumuyoruz. Gretchen yakalanmıştır (kendi isteğiyle) ve yeni bir katil iş başındadır. 15 lik genç kızları kaçırıp cesetlerini nehre bırakıyor ilk başta kitabın arkasını okudugumda bu katil in kendine Gretchen ı model aldıgını düşündüm ama değil işlerinde hiç bir ortak nokta yok çünkü Gretchen kurbanın acı çekmesini izlemekten sadistçe bir zevk alıyor yeni katilimiz ise onları öldürmeyi sevmiyor herneyse katil arayışları içinde Archie nin 10 günü Susan ın kendi sorunları ve Güzellik Katili Gretchen Lowell ın hapishane odasında bile Archie yi ve davayı nasıl yönettiğini okuyoruz. Archie nin ona takıntısı var bir yerde “Evet. O psikopat ama benim psikopatım” diyor yani Gretchen ı takıntı haline getirmiş ama Archie kitabın sonunda Gretchen a bunu yenebileceği sinyalini veriyor. İkinci ktiapta ne mi oluyor Gretchen hapisten kaçıyor tamda Archie olayı aşmaya bir adım atıp eski karısına dönmeye karar vermişken.

Kitapla ilgili çok ayrıntı vermek istemedim katil bulundugunda peh diyebilirsiniz hani ilikleriniz donduracak derecede bir roman değil ama neden yaptığı nasıl yaptığı sonunda güzel bir şaşırtma ile sizi bekliyor ve Gretchen a hayran kalıyorsunuz. Kitap ziyadesiyle sizi tatmin ediyor ikinciyi sabırsızlıkla bekliyorum keza Gretchen burada hapisteydi birde onu sahnede görmek lazım.

Tanıtım:

Çok güzel ve çok zeki… O bir katil!
Adama haftalarca işkence yaptı. Dalağını söktü, onu lağım suyu içmeye zorladı, çekiç ve çiviyle göğsüne kalp şekli kazıdı. Adam artık öldürülmek için yalvardığında, hayatını bağışlayıp onu serbest bıraktı…
Hannibal Lecter hiç şüphesiz, iki yüz kişiden fazla insan öldüren psikopat Gretchen Lowell’ın yanında kilisedeki çömez çocuklar kadar masum kalır. Lowell şimdi hapiste, ama kurbanı polis Archie hâlâ ondan kurtulmuş değil. İşkencecisini her hafta hapiste ziyaret ediyor; ikisinin arasındaki bağ Archie’nin evliliğini yıkacak kadar güçlü. Üstelik şehirde ergenlik çağındaki kızları öldüren ikinci bir seri katil var. Dedektif Archie, hırslı bir kadın gazeteciyle beraber bu katilin peşine düşüyor. Ama onlara yardımcı olabilecek tek kişi yine Gretchen Lowell’ın ta kendisi…

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...