3 Aralık 2012 Pazartesi

Nutella ile Sıcak Çikolata!

Yasal Uyarı: 
Konu ağır tahrik içerir. Hamileler ve bir yeri şişecekler konuyu kapatsın okumasın. 



Kitap okurken kahve içmeye bayılrıım ama çikolatamı kitap okurken aynı anda kahveye banmada sorun yaşıyorum o yüzden çareyi sıcak çikolatada buldum.

Sizde eğer benim gibi toz şeklinde satılan sıcak çikolatalardan haz etmiyorsanız ve nutella nerede ben orada diyorsanız yapımı çok kısa olan bir sıcak çikolata tarifi vereceğim ama aramızda kalsın shhh!


MALZEMELER;



Malzemeler tek kişilik içindir. 
  • 2 Çorba kaşığı Nutella (Çok tepeleme koymayın!)
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çimdik tarçın
  • Krema 

Bir su bardağı sütü tencereye koyun iki çorba kaşığı nutellayı ekleyip çırpın bu arada altı açık olsun ocağın kaynayana kadar karşıtırın zaten 2 dakikada kaynayacaktır. İki tıngırdasın o iki tıngırdama arasında bir çimdik tarçını ekleyin. Sonra bardağa alın üzerine herhangi bir tabi isteğe bağlı yok ben yeterince kalori aldım bu içtiğimde totoma gidecek zaten kremasız içicem diyorsanız siz bilirsiniz ama o krema eriyince nasıl bir tad alıyor nasıl içerken kendinizden geçiyorsunuz bunları deneyimleyemeyeceksiniz haberiniz ola. Neyse bundan sonrasını kremalı içenler dinlesin diğerleri gitsin kremalı içenlerde kremayı sıkıp içsin işte daha da bişey yok.




Afiyet olsun!!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...