1 Mayıs 2013 Çarşamba

Bir Reyes Fantezisi / Charley Davidson Serisi (Darynda Jones)




Reyes: Ee merhaba inceleme için gelmiştim.

Ben: Aman Allahımm! Tamam şurda bi sedye var soyun ve uzan!

Reyes: Eee..İnceleme derken kitap incelemesi..

Ben: Tamam prosedür böyle soyunman lazım bu bloga giren soyunmadan çıkamaz kural böyle.

Reyes: Ama bakın..

Ben: Sus ve kaderine razı ol seni şeytanın evladı! 

Reyes: Biraz ileri gitmiyor musun hem Charley...

Ben: Sana soyun demedim mi?! Charley'yi salla!

Reyes: Hmm..Demek sallayayım, onun bundan hoşnut olacağını sanmıyorum zira şu an hiç de memnun gözükmüyor.

Ben: Kahretsin! Gözükmüyor derken? Lalet! Nerede?

Reyes: Ulu şeytanın kutsal kulakları aşkına!! Üstümden iner misin? Hem Charley şu an tam arkandayken beni boğman pekte işe yaramayacak!

Ben: Tanrım! Gerçekten arkamda mı?!

Charley: Merhaba Kağıt. Görelim bakalım suya ne kadar dayanıklısın.

Ben: Omigaş










LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...