14 Mayıs 2013 Salı

Etkinlik: Kitaplığında Neler Var?



Sevgili Mai Kalem çok güzel bir etkinlik başlatmış. Rahatsız olduğum ve finallerle boğuştuğum için biraz gecikmeli katılıyorum. O yüzden üstte ki resmi de onun blogundan aldım umarım kızmaz :P


Etkinliğin konusu kitaplığınızı ya da kitaplığınızın bir kısmını fotolayıp en sevdiğiniz ilk 5'in listesini yapmak. Benim bu etkinlikten facebook üzerinden haberim oldu ve en kısa zamanda katılacağım demiştim Mai Kalem'e ama biraz uzun sürdü



Kitaplığımın hepsini çekemedim çünkü gömme dolapta arka arkaya dizililer hiçbir şey gözükmezdi bu yüzden masamın üstünde ki elimin altında olanları çektim. 



Bu kitaplar yeni alınanlar, şu an okuduklarım, okuyacaklarım, okumak istediklerim vb.


En Sevdiğim İlk 5!



Kağıt Kız adında keramet var bi kere benim en sevdiğim romanlardan biridir. Zamanında bloga kara kara isim düşünürken ilham gözümün önündeymiş resmen şakkadanak koymuştum ismini. Yazarın okuduğum ilk kitabı değil ama en sevdiğim. Eğer kararsız kalırsanız kitap alırken vs elinizin altında Guillaume Musso varsa tereddüt etmeyin derim.

Kağıt Kız bu karede değildi fotoğrafı çekerken özellikle koydum.





Bu kitap benim değil aslında ablamın -kuzenim- kütüphanesinden çaldığım ve benimmiş gibi davranıp üstüne yattığım bir kitap. Kitabını istediğinde ona bu kitabın benim olduğunu yanlış hatırladığını söylemiştim. Çok çok sevdiğim bir kitap olduğu için 5 yıl kadar önce minik bi kuzenime -18 olmuş artık minik değil:(- yaz tatili için vermiştim. Anca getirebildi bende buraya koymuştum. Okuyalı 13 sene falan olmuştur tekrar okuyacağım.






Çok çok sevdiğim bir romandır ikincisi çıktı mı acaba bi kontrol etmek lazım. Zamanında yorumlamışım okumak isterseniz buyrun! 
Bu kitap neden masamın üstünde bilmiyorum çünkü gömme dolaba kaldırmıştım kesin biri karıştırmış.





 9. ÜKG Blog Turunda incelemiştik. Gözümün önünden ayırmaya kıyamıyorumm








Aa bu neden iki tane çıkmış ki acabaa


Tamam burda biraz hile yaptım itiraf ediyorum. Aslında karede Soldan İkinci Mezar olacaktı çok çok sevdiğim bir seridir muhakkak okuyun, okutun!

Yanında ki Karanlıktakiler'in arka yazısını okuyup tav oldum. Goodreads'e hemen baktım kimse okumamış biraz karambole oldu ama ben çok beğendim. Şekil değiştirenleri konu alan romanlar nedense piyasa da fazla yok ve ben açıkçası vampir kitaplarından daha çok beğeniyorum.
Finallerden sonra kitabı unutmazsam yorum gelecek.



Mai Kalem'e teşekkür ediyorum etkinlik için. 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...