13 Mayıs 2013 Pazartesi

Lexi, Baby - Lynda LeeAnne




Kitap Adı: Lexi, Baby
Seri Bilgisi: This Can't Be Happening#1  
Yazar Adı: Lynda LeeAnne
 Sayfa Sayısı: 273
 Tür: New Adult
Yayınevi:  Bilemiyorum sanırım Self Publishing


Alexis bilinen adıyla Lexi 18 yaşında sıradan bir kızdır. Hemen hemen her New Adult ve Young Adult türlerinde ki kitaplarda olduğu gibi kendisini  hiç bir zaman yeterli bulamaz. Bir de üstüne okulun en yakışıklı ve popüler çocuğu Landyn ile çıkarken tersini düşünmesi pekte olası değildir.


Landyn bu kıza köpek gibi aşıktır. Onu mutlu etmek için imkanı dahilinde her şeyi yapmak için gözünü kırpmaz ama cennette durumlar umulduğu gibi gitmez. Yılan Landyn'in aklına girer, çeler, baştan çıkarır. Üstelik bu bir parti sırasında ve dışarıda kulak misafirleri varken olur. Bu misafirlerden biri de Lex'tir. 

Onların ilişkisi çok farklıydı onlar ruh eşiydi ama gençliğinin ve anın coşkusuyla Landyn bir hata yapar ve köpekler gibi pişman olur ama giden gitmiştir ve gittiği gün bitmiştir ben gideni değil..noluyo bi dakka frekanslar karıştı nerde kalmıştık hah giden gitmiştir ve yanında da bir küçük misafiri götürmüştür evet anlamayan varsa açıkça yazayım Lexi hamiledir. 

Aradan 6 yıl geçer. Lexi bebeği olduğu için hem çalışmak hem okumak zorundadır bu yüzden gecikmeli mezun olur. Çalıştığı bir barda adını hatırlayamadığım bir saykoyla çıkmaya başlar. Adamın alnına bir ben manyağım benden uzak dur yazmadığı kalmıştır ama Lexi görmez göremezz. 

Gel zaman git zaman bunlar mutlu mesuttur ama kalplerinde derinlerde hep bir yara vardır. Lexi ve Landyn birbirlerini sevmekten hiç vazgeçmezler. 


Neyse bir gün bir yerin otoparkında o yılan o mendebur kız Lexi ve kızını görür tabi saykoda onlarla birliktedir. Kızı da tıpatıp Landyn olduğu için 3'le 5'i toplayıp 6'yı kolayca bulur direk Landyn'e yetiştirir. Landyn'de bu işe balıklama atlar çünkü unutamadığı kadından bir kızı vardır tabii her ne kadar sevse de kendi çocuğunun ilk 6 yılını kaçırmıştır. Bu yüzden ilk başlarda bu işe çok kızar ama olayları vakit kaybetmeden lehine çevirir. Kızıyla görüşürken Lexi'yi de geri kazanmaya çalışır ilk adım onun yanına taşınmalarıdır. Lexi bu arada saykodan da ayarı yiyince Landyn'in evine taşınma teklifini kabul eder. Bu arada Lexi'nin en yakın arkadaşı Trish'de onlarla birlikte taşınır. Bu arada Landyn babasından bar devir almış ve hatrı sayılır derecede zengin olmuştur. Mutlu mesut evliliğe doğru adım adım giderlerken yılan tekrar ortaya çıkar ve amerikan rüyası yerle bir olur... 

Devamında ortaya çıkan bi amca (Landyn'in kardeşi kendisi tam bir taştır ve piyasaya henüz çıkmayan 3. kitabın sahibidir), Trish'in Lexi'nin intikamını almak için yılanın müstakbel kocasıyla işler çevirmesini (2. kitabı şekillendiren olaylardır) ve bunun sonuçlarını okuyoruz. Ben çok sevdim kitabı 4 puan verdim. Konu biraz ilginizi çektiyse tavsiye ederim. 







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...