30 Ocak 2013 Çarşamba

Reaper's Property - Joanna Wylde

Kitap Adı: Reaper's Property
Seri Bilgisi: Reapers MC#1 
Yazar Adı: Joanna Wylde
 Sayfa Sayısı: 240
 Tür: Güncel Romantik, Erotica
Yayınevi: Ellora's Cave Publishing Inc



Geçen hafta sınavların arasında bunalımdayken Sevgili Hanife -romancekolik- şu yorumla çıkageldi. Ben kitap okumayı düşünmüyordum ama hem bu yorumu okuyup hem de Kitap Esintisi, Kitap Hayvanı ve Romancekolik aynı anda okuyunca hadi dedim belki eski okuma tempoma dönerim. Bunuda şurdan Sevgili Hayvanımıza söylüyorum ben bütleri olan bi kızım benden önce bitirmiş olması önemli değil :P



Eveet şimdi hikayemizde iki salak var biri adam adı Horse (Türkçesi At. Lakabı nerden aldığına hiiç değinmeyeceğim. Hikayesi pek ahlaki değil.Hoş benimde adım Marcus Antonios olsa bende değiştirirdim adımı.) diğeride Marie isimli gelgitli bir hatun.

Horse yaşadığı bölgedeki motosiklet çetesine üye. Bu çete böyle aileden ileri bi çete ama birbirlerinin karılarına yorum yapmada hiç çekinceleri yok sorsan aileler. Birbirlerine karşim karşim diyerek ortada dolanıyorlar. Ha birde hepsinin takma adı var Picnic, Bam Bam, Duck gibi. Birine bulaşırsan hepsine bulaşmış olursun bende demesi.




Şimdi hikayenin başında bi geçmiş bi şimdiki zaman anlatılıyor ama o kadar saçma anlatılmış ki insanın kafası karışıyor. Üstelik bence yazarın böyle bir yönteme ihtiyacı yoktu.

Marie 19 yaşında evlendiği kocasından dayak yemiş ve abisinin yanına sığınmıştır. İşinde gücünde ve mutfağında 25 yaşında bir kadındır. Mutfağında diyorum çünkü Horse'un dikkatini çeken özelliklerinden biriydi. Bir gün dinlenirken bahçede üstünde şort bikiniyle Horse ve onun motosiklet çetesinden bi kaç kardeşi gelir. Marie'ye abisiyle iş yaptıklarını söylüyorlar Marie'de tabii doğal olarak insan azmanı her tarafı dövmeli bu adamlardan az buçuk tırsar. Tabii Horse'a korkunun yanında başka duygularda besler. Horse'da Marie'ye karşı boş değildir. 

Şimdi hikayede Horse Marie'yi ilk gördüğünde onun Marie'nin abisinin sevgilisi zanneder ve kıza "Sweet Butt" diye hitap eder. Hikayenin ilerleyen kısımlarında bunun bi ayrım olduğunu görüyoruz. Çünkü Reapers motosikletçilerinin eğlendiği mekanlarının temizliğini yaptıkları kadınlara verdikleri isim bu. "Old Lady" ise evlendikleri aileye mensup ettikleri kadınlar. Old Lady'lere property mülkiyet gözüyle bakıyorlar. Tanıştırırken bu Horse'un mülkü deniyor mesela. Hikeyedeki bu kısımlara ayar oldum aslında ayar olduğum çok yer var ama uzun uzun yazmak istemiyorum.

Neyse bu Marie'nin ağabeyi Reaperslardan para çalar ve çaldığı mala karşı çete ağabeyden kan ister. Horse'da çeteye parayı kendi cebinden verip Marie'yi teminat olarak almayı ister. Marie'de ağabeyi öldürülmesin diye kabul eder ve Horse'la yaşamaya başlar. İlk kısımda yani Marie'nin ağabeyi para çalmadan önce Horse'la Marie birkaç defa görüşmüştür hatta kırlarda birbirlerini kovalamıştır ama Marie Horse'la kötü ayrılmıştır sebep ise mesajda milyonlar versen senin Old Lady'in olmam demesi. Bu Horse'a bi dokunur bi dokunur adam kıza etmediğini bırakmaz. 

Sonrası ise benim bir yıldızdan iki yıldıza kayma sebebimdi hatta sonunu beğendim iki buçuk bile verebilirmişim. Çünkü sonrasında az buçuk aksiyon dahil oldu hikayeye. Marie'yi kurtarmak isteyen ağabeyi rakip motosiklet çetesiyle anlaşır. Marie'yi kaçıracaklardır ama bu adamlar kötü adamlardır bu yüzden Horse Marie'yi gözü gibi korur. Marie ise ağabeyi ve sevdiği adam arasında kalmıştır. 


Horse'u sevmedim çünkü kız kızlar gecesi için Horse'dan izin almadan dışarı çıktığında gitti kendine kucak dansı yaptırdı özel bir odada. Neymiş efendim kıza ihtiyacı olmadığı zamanda kız yanında olmamayı seçmiş.

Marie'ye gıcık oldum çünkü Horse'la sweet butt olayıyla ilgili tartışıp ayrılıyor ama mesaj atıp küs ayrılmayalım düzeltebiliriz diyor. Hele o stü dökmüş kedikız hikayenin sonunda Horse'a durmadan onu yapma vururum seni bunu yapma tabancamı alıyorum bak haa lafları çok yapmacıktı.

Kısacası kitabı pek sevemedim. Olmamış yazar iyi birşeyler çıkacak hikayeyi karakterlerle harcamış gitmiş. Ama bu kitap uzun zamandır okuduğum ilk kitaptı. Kendisine ve birlikte okuduğum arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Biraz olsun şevkimi kazandım.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...