8 Ocak 2013 Salı

Yılbaşı Kitap Takası ve Alınanlar

ÜKG olarak aramızda yılbaşı kitap takası yapalım demiştik bizde Sevgili Kitap'ın sahibi Ezgi ile anlaştık. Ezginin paketi cuma günü elime ulaştı ve nutkum tutuldu. O kadar özenli ve güzel bir paket hazırlamış ki.

Ezgicim tekrar teşekkürler nezaketin için.

İşte paketimiz;



İlk karşıma çıkanlar çikolatalar oldu algıda arayıcılık mı nedir artık :P

Pakerlerin içinde ise gördüğünüz şirin paris temalı not defteri ve pastel tonlardaki stabilo kalemler vardı. 

Ayracı koleksiyonuma koydum hemen. Çikolatalar ise zaten ben onları gördüğüm an hayatlarının son dakikalarını yaşıyorlardı. Bu arada annem benden heyecanlı aa ne varmış dur bakiyim diye diye benimle paketi açtı. 



Son olarak anlaştığımız kitaplar. Kaçak Gelin'i uzun zamandır okumak istiyordum. Sıcak Bedenlerde bende vardı başlamıştım hatta ama sonra hayatımda ilk defa bir kitabı kaybettim. Üstelik filmide çıkacak ve benim onu filminden önce okumam lazım. 



Sıcak Bedenler Fragman;






Vee diğer bir kargo Dex yayınevinden geldi. Nezaketinden asla ödün vermeyen Dex bu sefer bize kitap kapağı temalı kartlarda koymuş. Ayrıca ben Jo Nesbo'yu hiç beklemiyordum çok mutlu oldum çünkü o kitabı alacaktım. 
Çok teşekkürler Dex.






Ve gelelim alınanlara şimdi Kitab-ı Sevda gelip yorum yapmadan söyleyeyim Pi'nin Yaşamının kitabı olduğunu bilmiyordum. Sinemaya gittik onunla geçen hafta ben Pi'ye o Cem Yılmaza gitmek istedi ama Pi'nin Yaşamının kitabı olduğunu öğrenince Cem Yılmaza gitmeye karar verdik. O yüzden gidip Pi'nin kitabını aldım ve izlemeden önce okuyacağım inşallah. Diğerleride son zamanlarda alıznanlar hatta baya baya aldıklarım var ama kütüphaneyi derleyince aklımdan gitti hangilerini aldıklarım.



O not defterini İnkılap Kitabevinde gördüm. Hatta yanımdakini arkadaşım zannedip ay ne kadar güzel değil miii diye möledim. Kızda gülüp evet çok güzel dedi. Beni bozmayıp heycanıma ortak olan insanlara bayılıyorum!






Sizler neler aldınız son zamanlarda?


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...