1 Eylül 2012 Cumartesi

İhtiras Çemberi - Virgina Henley

Kitap Adı: İhtiras Çemberi
Orjinal İsim: The Dragon and the Jewel
Seri Bilgisi:  (Medieval Plantagenet #2) 
Yazar Adı: Virginia Henley
Yayınevi: Koridor
 Sayfa Sayısı: 516
 Tür: Tarihi Romantik, Ortaçağ
 


Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı, normalde saray entrikalarını sevmem ama Virginia Henley ikinci kitabında da bana sevdirmeyi başardı.İlkini okudugumda kitap beni çok yormuştu bi iki yeri beni rahatsız etmişti bu kitapta aynı şey olmadı dolu dolu bir kitaptı salt aşktan ibaret değildi tarih (ortaçağ) çok iyi yansıtılmıştı.

Kahramanlarımız kraliyet mücevheri Eleanor ile savaş beyi Simon, kitabın başında Eleanor 9 yaşında 40 yaşında bir adamla evleniyor -ben okumadan öğrenmiştim ve nasıl yani çok kötü hayatta okumam demiştim çünkü ilk kitapta da benzer birşey beni rahatsız etmişti- ama o kadar hoş anlatılmış ki evlendiği adam William'ı çok sevmiştim nasıl yani demeyin okuyun görün ve ölümüne çok üzüldüm. 

Simon William ölmedan ülkeye gelişi anlatılıyor bi iki yerde geçiyor ama Eleanorla karşılaşmıyor, William'ın ölümüyle tam zamanlı karakterimiz oluyor ve olaya bodoslama dalıyor o yuzden aşkına ilk başta inanamadım ama zamanla onun ne kadar sevgi dolu olduğunu Eleanor'a aşkla şevkle bağlandığını gördüm.

İkili birbirlerinden hem zıt hemde eşler, Eleanor 1.50 nin altında boyu Simon ise 2 metreye yakın:). İkiside inatçı, tutkulu, gururlu, taviz vermez.Deli deliyi görünce değneğini saklar derler ya burda o olmuyor, belgesellerde keçileri görürsünüz boynuz tokuştururlar aynen öyleler.Atışmaları bazen beni güldürdü bazen çileden çıkardı hele Eleanor a çok saydırdığım oldu kitabımın kapağını kırılmayacağını düşünsem fırlatır atardım o derece kısacası çok severek okudum güldüm, boğazım düğümlendi, ofladım ama tebessümle bitirdim tereddüt edenlere tavsiye ederim



Tanıtım: 

Onun saklı masumiyetine sahip olmak için savaşçı ruhunu bile terk etmeye hazırdı...
Safir mavisi gözleri ve ipek gibi saçlarıyla büyüleyici bir güzelliğe sahip Prenses Eleanor hayatının en güzel çağındadır; ancak senelerce evlenmeyi beklediği William Marshall'ı hazin bir şekilde kaybeder. O günden sonra bir daha asla evlenmemeye yeminlidir; sonsuza dek saf ve temiz kalacaktır... ta ki Simon de Montfort İngiltere'ye adımını atıp yakıcı bakışlarıyla onu, Kral Henry'nin en küçük kardeşini, kraliyet ailesinin en değerli mücevherini baştan çıkarıncaya dek. Gözü pek, kibirli ve yenilmez bir Normandiya şövalyesi olan Simon, Eleanor'un daha önce kimsenin girmeye cesaret edemediği kalbinde ihtiyatsız bir arzu yaratmıştır.

Ülkenin en çok korkulan ve en tehlikeli adamlardan biri olan Simon'ın ise tek bir ölümcül zaafı vardır. Eleanor'un göz kamaştırıcı güzelliği ve mest edici masumiyetine yenik düşünce, koşulsuz teslimiyet gerektiren bir tutkunun peşinden gider... Bu tutku ki bir skandalın patlak vermesiyle birlikte ortaya çıkacak ve krallığı savaşa götürerek tarihin sayfalarını kan ve ihanetle kirletip, karşı konulmaz bir aşkın kıvılcımlarıyla ateşe verecektir... 



İlk Kitap:



 Jasmine beyaz kısrağı ve sarı saçlarıyla bir erkeği arzudan kıvrandıracak kadar güzeldir. Ancak Kral Richard'ın üvey kardeşinin menekşe gözlü aşk çocuğu, hiçbir erkeğin onun kalbine girmesine izin vermeyeceğine dair ant içmiştir. Ta ki Jasmine bir gün kristal küresinde onun yüzünü görünceye dek: Esmer bir şövalye kollarını açmış, onu beklemektedir. Jasmine, Falcon'un hipnotize edici bakışları ve yakıcı öpücüklerinden kendini korumak için şehvete susamış bir hükümdar ve sefahat düşkünü maiyetini bile karşısına almaktan çekinmeyecektir.

Kan ve kılıçla yaşayan, tehlikeli derecede yakışıklı Falcon de Burgh bir kadınla evlenebileceğine asla ihtimal vermemektedir - ne var ki zarafeti dillere destan Jasmine'le bir kez bakışması yeterli olur. Şimdi onun söz dinlemez kalbini fethetmenin zorluğuna rağmen ona bir erkeğin bir kadına âşık olmasının harikulade yollarını öğretme hevesi içindedir. Ve şiddetli arzuları tek tek saklandığı yerden çıkmaya başlar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...