13 Eylül 2012 Perşembe

Limos - Larissa Ione





Kitap Adı: Limos
Orjinal İsim: Immortal Rider
Seri Bilgisi: (Mahşerin Dört Atlısı #2)
 (Lords of Deliverance #2)
Yazar Adı: Larissa Ione
Yayınevi: Arunas
 Sayfa Sayısı: 463
 Tür: Paranormal


"Ölümsüz, Savaşçı, Tutkulu, İnatçı, Sırlarla Dolu Bir Dişi"


İlk önce şunu söylemeden geçemeyeceğim kitapta bi iki yerde kelime hatası bir yerde bir cümle ingilizce kalmıştı (Sayfa:58) bazı yerlerde de cümle hataları vardı. Yayınevinin diğer kitaplarından okuduklarımda var ama hiçbirinde böyle hatalar gördüğümü hatırlamıyorum. Özellikle ingilizce kalan cümle dikkatimi çok dağıttı.

Kitap çok eğlenceliydi ilk kitabı okuyanlar bilirler sonunda Arik ve Limos'la ilgili bir sahne vardı Arik Limos'u öpmüştü ve Limos'ta karşılık vermişti. Satanla -yani şeytan bu- nişanlı olan Limos eğer bir erkeğe şefkat gösterirse Satan o kişiyi Sheoul yani şeytanlar alemine çekip işkence edebilecek ve ayrıca o kişi Limos ismini söylerse Limos doğruca Satan'ın kollarına düşecektir. Tabii bu da mahşerin gelmesini hızlandıracaktır.İşte bu yüzden Arik Limos karşılık verdiği için doğruca şeytanlar alemine gezintiye çıktı.


Bir ay boyunca Arik çeşitli işkencelere maruz kaldı neler neler yedi, içti ama onu tekrar işkence etmeleri için iyileştiren Sem şeytanı onun zihnini de tedavi etti. Yani herhangi bir travma yaşamadı. Arik sonunda kaçtı ama maalesef herkesin menüsündeki en lezzetli yiyecek haline geldi. Satan düşmanı, Reseph yani Salgın düşmanı ve mahşerin gelmesini dört gözle bekleyen diğerleri. Birde Reseph Arik'in ruhunu kendine bağladı yani ölürse Arik, ruhu Reseph'in olacak. Arikte Limosa ve atlılara sığındı tabii erkekliğe leke sürdürmedi en küçük olayda Limos geç kız arkama ben seni korurum dedi ama olay bunlardan ibaret değil Limos'un söylediği yalanlar burdan köye yol olur. Ben bile artık yuh yeter bu kadar yalan dedim. Sonuçta yalanlar ortaya çıkıyor ama işler iyice karışıyor. Arikle Limosta tahmin edersiniz ki gayet yakın ve samimi oluyorlar. Yalnız Arik çok komikti bi iki yerde baya güldürdü beni işkence etmeleri adamın espri anlayışını değiştirdi resmen ilk kitapta höt höt biriydi.


 Kitap Thanatos'un yani Ölüm'ün mührü ile ilgili gelişmelerde var. Üçüncü kitap onun olduğu için hikayede sık sık yer almıştı. Onuda zavallımı kandırıyorlar. O kadar üzüldüm o kadar üzüldüm ki ona, onun mührü ile uğraşan Aegis'in yolladığı gardiyan Regan'a acayip sinir oldum. Boğasım var o kadını. Pislik kandırdı kaçtı gitti birde. Sanırım tahminlerime göre Than'ın kitabı serinin -gerçi son kitap Reseph'in kitabı henüz çıkmadı onu da baya merak ediyorum çünkü ilk kitapta da ikincisinde de ne zaman güzel bir olay olsa Reseph böyle yapardı şöyle ederdi denip duruyor- en iyi kitabı olacak gerçi ben bunuda çok beğendim ama Than'a -hatta ben adını Tan koydum- elimde olmadan bir sempati besliyorum kesinlikle yanlış anlamayın gayet masumane bir sempati bu:P
 Neyse üçüncü kitap Lethal Rider'ı merakla bekliyorum umarım Arunas arayı fazla açmaz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...