7 Temmuz 2013 Pazar

Kitaplarım

Facebook'ta ne olduysa son günlerde habire kütüphane fotoğrafları paylaşılıyordu. Odamı daralttığı için ve de odaya giren görüpte mutlaka 3, 5 ödünç kitapla çıktığı için kitaplıklarımın birisini kuzenime verdim diğerinide boşalttım. Allahtan o ara gömme dolap bozuldu yenisini yaptırırken bende bir kısmını kütüphane yaptırdım. Fotoğrafları da görünce Facebookta orayı bi boşaltıp bakayım dedim. Gömme dolabın kötü yanı kitaplarımı göremiyorum arka arkayalar ve bazılarından iki tane vardı bilmeden almışım. Uzun zamandırda bişeyler yazmıyordum nasıl gereksiz birşey yazabilirim dedim ve fotoğrafı burda da paylaşmaya karar verdim.

Gözümün önünde inanın daha çok duruyorlar ve ben 2008'de kütüphanemi bağışlamıştım yani  bunlar son 5 yılda alınanlar. Sanırım kitapsız kalınca travma geçirdim.





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...