4 Temmuz 2012 Çarşamba

Merhabaa!





Merhaba, bloguma hoş geldiniz,

Aslında çok birşey yazmaya gerek yok üstteki resim beni özetlemiş.

Çocukluktan beri okumaya aşık bir insanım, bulduğum tüm vakitleri okuyarak geçiririm. Hemen her tür severim ve blogumda da okuduğum kitaplardan bahsedeceğim ama şunu belirteyim ben bi eleştirmen değilim yani benden öyle ultra yüksek düzeyde tahliller beklemeyin. Bazen kitapla dalga geçerim bazen bir kitaba aşık olurum.
 Genel olarak burada macera, gerilim, tarihi aşk romanları, fantastik edebiyattan yorumlar görebilirsiniz.

Sevgiler, saygılar..


EDİT:

Bundan önce benim bir blogum daha vardı aynı isimle ama hesabım silinince yanlışlıkla! blogum da elden gitti. Tanıtım yazısını kaydetmişim. Sizinle tekrar paylaşmak istedim.

-------------------

Öncelikle blog açmak ne zor işmiş öldüm öldüm dirildim isim bulacağım diye hele ilk yazı daha da zormuş ne desem ne anlatsam bilemedim kısaca kendimden bahsedeyim doğma büyüme İstanbullu ama özünde tam bi Sivaslı olan ikide yöreye özgü höö, ne dedin, o neydi gız, nörüyon, tanrı bizi kutsasın, minareden at beni aşşa in tut beni laflarını kullanan blogun adından da anlaşılabileceği ya da anlaşılamayacağı gibi kitaplarla yaşayan arada sırada call of duty zombi oynayıp kuzeniyle 
 -    Kamil olum yine vuruldum koş yetiş panzehiri getir bana çabuk gözlerim kararıyor bacaklarımı hissetmiyorum ölüyorum tanrım…
Ya da kuzenim vurulursa;
-    Kamil bekle az dayan geliyorum kardeşimm aman tanrım kamil ölme yetişemedim kurtaramadımmm
 gibi diyaloglar yaşayan bu yüzden kimsenin kendisiyle zombi oynamak istemediği çünkü oynarken ya yanımdakinin boğazına sarılıyorum beni kurtar diye ya da o ölünce sarılarak ağıt yakarken kendimde ölüyorum.
Çook küçük yaşlardan beri okuma sevdasıyla yanıp tutuşan annesinden azar işiten hatta ortaokulda hocasına “bu kız çok kitap okuyor hiç iş yapmıyor napıcaz sonunu hiç iyi görmüyorum“  diye şikayet edilen zamanında o klasik senin bu klasik benim nerde gerilim adam kesen roman varsa orda tapınak kuran aşk romanlarını bi kadına hakaret sayan ama şu anda elinden aşk romanı düşmeyen kitap almak için bi açlık duyup alamayınca yoksunluk krizleri geçiren üniversite 3. sınıfta olan ama şu anda bitirme yaşını geçen hala ne yapmak istediğine karar veremeyen bi gün bedevi olucam deyip öbür gün kıraathane açmak için para biriktiren bi kızım. Az biraz tembelim kimbilir ne zaman  gelir ilk yorumlar bilemiyorum burda kitap film yorumu görebilir bazen alakasız bizim ailenin nimetleri akrabalardan diyaloglar duyabilirsiniz, şimdilik selametle..


--------------------
Duygulandım:'(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...