18 Haziran 2013 Salı

11. ÜKG Blog Tur : Tutkulu Notalar (OLIVIA CUNNING) / Kitap Yorumu




Merhaba!

ÜKG'nin 11.Blog Tur'una hoşgeldiniz! 


Bugün turumuzun son günü. Assolistler sonradan çıkar diye son günü kızlar benle Berke'ye bıraktı, sağolsunlar


Burda yayınımıza ara verip reklamlara geçiyoruz.


Merhaba! Yoksa siz daha önce bir tur denemediniz mi? Eşsiz yorumları, 11 turluk geçmişleri kamuda ki güven oyu oranlarıyla daha önce yaşamadığınız tecrübeleri size ÜKG ile yaşatmaya davet ediyoruz. Size sadece bir tık uzakta.

ÜKG'siz kalma aman deyip yanma. 




Yayınımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz. 


Kitabın konusunu paylaşmayacağım çünkü okumayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Bu kitap bana geldiğinde ay ben bunu nasıl okuyacağım (final haftası-İki sınav arası kitap okunmaz kuralı) hiç çekemeyeceğim gibi bık bık konuşurken bir baktım kitaba başlamışım. 

Şunu söyleyebilirim ki sanırım bu tarz bir kitap okumadım. Yani hatırlamıyorum bu cürette bir kitap okuduğumu. Belki de okumuşumdur, bilemiyorum. Ama hönk diye kaldığım yerler oldu. Bu yüzden belirtmek isterim ki kitap kesinlikle +18.


Eğer piyasada ki içerik bakımından bir tık aşşağıda olan Sana Soyundum, Grinin Elli Tonu gibi kitapları beğenmediyseniz, Tutkulu Notaları hiç beğenmezsiniz. Aynı kategoride olan ama yine de benzerlerinden daha cüretkar bir roman.

Burda bir es vermek istiyorum. Bu yazıyı yazarken şu an hayranlarının Günahkarlar grubuna benzettiği Avenged Sevenfold dinliyorum. Önce dinleyin yazımı okuduktan sonra da klibi izleyin benim izlerken gözümün önüne hep kitaptaki sahneler geldi.




Bir rock müzik grubunun aşk ve seks hayatı anlatmakta olan Günahkarler Turnede serisinin ilk kitabı Tutkulu Notalar gerçekten ama gerçekten okurken parmaklarınızı yakacak. Okurken inme inebilir, gözünüz seğirebilir, doing diye kalıp bir kaç günü mumya gibi geçirebilirsiniz. Ben iki hafta önce okudum en son biri üzerime toprak atsın dediğimi hatırlıyorum dün kendime geldim. 


Konusuna kısaca değinirsek Mryna adlı ömrü hayatımda okumadığım görmediğim bir naletlikte karakterle şu aşağıdaki pilicin nirvanaya ulaşması. Bu resmi Sevgili Kitap Ezgi'den aşırdım çünkü tam hayallerimdeki Bryan.




Mryna -ismini yanlış yazıyor olabilirim ama umrumda değil!- 35 yaşında bir seks profesörüdür. Bryan ise daha 28 yaşında çıtırdır. Grup turdayken Mryna da bir konferans için aynı otelde konaklar ve otelin barında tanışırlar. 


Sonrasında bu kadın örümcek ağı gibi sardı dört bir yandan sırf çocukla tura çıkmak için naptı etti kendine iş uydurdu ve Günahkarlar grubuyla 3 aylık bir turneye çıktı. 
Bu da hayalimde ki Myrna;






Kitapta ki konserler, otobüste yaptıkları seyahatler, grup üyelerinin birbirine takılmaları kısacası bir rock dünyasının kapısından bakmak çok eğlenceliydi. Kitapta bıkkınlık veren yerler olmadı değil. Özellikle Myrna karakteri. Bende kalıcı kafa titretme sendromuna -halk arasında azer bülbül sendromu- sebebiyet verdi. Bir iki olay -spoiler vermek istemiyorum ama kitabın sonlarına doğru- açıkçası beni biraz rahatsız etti. Ben daha önce serinin üçüncü kitabını okumuş, çok beğenmiştim burdan yorumuma ulaşabilirsiniz. 


Eğer erotik, romantik kitaplardan hoşlanıyorsanız tavsiye ederim ama okuduğunuz piyasada ki hiç bir kitaba benzemediğini de belirteyim. Hazırlıklı olun yanınızda ara ara başınızı sokmak için bir kova soğuk su bulundurun.


Görüşmek üzere...




Dikkat;
  • Tüm bloglardaki Rafflecopter uygulaması aynıdır. Tek bir blogtan giriş yapmanız yeterlidir.
  • Sadece Türkiye için geçerlidir.
  • Çekiliş sonuçlandıktan sonra kargoda kaybolan kitaplar konusunda bloggerlar hiçbir mesuliyet altında bırakılamaz, kitapları yayınevi temin etmektedir.
  • Çekiliş 22 Haziran Cumartesi günü son bulacak, kazananlar gün içerisinde açıklanacaktır.
  • Kazanan kişilerin açık adres, telefon numarası ile gönderilen e-mail'e iki gün içinde cevap vermesi gerekiyor. Aksi halde çekiliş yenilenecektir.
  • Çekilişe katılmak için +18 olmanız gerekmektedir.

a Rafflecopter giveaway

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...