6 Mart 2013 Çarşamba

Sana Soyundum - Sylvia Day




Kitap Adı: Sana Soyundum
Seri Bilgisi: Crossfire #1
Yazar Adı: Sylvia Day
 Sayfa Sayısı: 378
 Tür: Güncel Romantik, Erotik Romantik
Yayınevi: Doğan Kitap
+18


Sana Soyundum geçen hafta bitti ama bi türlü yazısını hazırlayamadım. Aslında yazsam mı yazmasam mı bilemedim ama en sonunda yazmaya karar verdim.

Erotik romantik türünde çok seçiciyim açıkçası her erotik romantiği beğenmiyorum. Bir kitabın türü Erotica olursa size sunacağı şey çok bellidir ona göre okursunuz ama tür Erotic Romance olunca ben kitaptan cinsellik ve romantizmi aynı seviyede bekliyorum. Mesela Seviyor Sevmiyor diye bir kitap vardı herhalde ilk Erotik Romantiklerden biridir. Ben onu bi türlü sevemedim bitirdiğimde ne okudum ki şimdi ben dedim. Açıkçası gider Erotica okurdum hem çok daha az sayfalı olunca vaktimde gitmezdi. Neyse dönelim Sana Soyundum'a.

Bu kitabı okumadan arkadaşlarım bana çok övdü. Zaten yazımı okuyunca bana aralarından kızanda olacak:P Ama o kadar övüldü o kadar övüldü ki benim tüm beklentim arşa çıktı. Çok edebi dendi Fifty Shades'e göre. Ben türkçesini okumadığım için Fifty'nin (çoğu ingilizcesinin türkçesinden kat kat iyi olduğunu söyledi) gerçekten iyi birşey bekliyordum.

Bu kitabı sevdim mi evet sevdim ama beklediğim gibi değildi sadece. Sevdiğim yerlerden bir kaçı şöyle;

Eva. Tam bi çetin ceviz. Süklüm püklüm değil ne istediğini biliyor. Alıştık salya sümük kızlara o yüzden Eva'yı çok sevdim.

Geçmişleri. Şimdi her kitapta yaralı geçmiş moda ama ben bayılıyorum. Daha fazla anlam katıyor bence.

Sevmediğim yerler ise çok fazla seks vardı.
Tamam Erotik Romantik ama baydı beni. Bir tane daha kitap okudum ardından bi ara yazacağım onda da çok vardı ama mesela Sana Soyundum'daki gibi bunaltmıyor insanı.

 İkinci Eva dakka da bir Gideon'a şöyle yakışıklısın böyle hoşsun aslanım pehlivanım deyip mesir macunu yedirmesi. Tamam şaka yaptım mesir macunu yoktu. Amma lakin içimden bu kadar översen kızım seni beğenmez gözü dışarı kayar diye geçirmedim değil. 

İkincisi höh dedim Eva'nın kaçıp gitmelerine yeter be kızım otur aşşa diye ben çarpacaktım artık. 
Bir diğeride bu çocuk ne kadar zengin yahu. 28 yaşında ama her bişeyinin zinciri var la kız tuvalete gitse artık tuvalet kağıdı çıkarıp bak Eva tuvalet kağıdı üreticisi zincirim var diyecek diye bekledim o derece sanki kız şehre gelmeden o gelecek diye her yeri satın almış.

Aşkları da azcık damdan düşme oldu sankim gibi.


Kısacası kitap kendini okutturuyor ama çok fazla beklentiye girmeyin. Sadece bu erotik romantik tamam erotik kısmı biraz daha ağır basıyor. Yine de geçmişteki olaylar iyi çeşni katmış kitaba özellikle kitabın sonlarına doğru olanlar hah dedim işte bu iyi oldu. 
Sonuçta okusanızda okumasanızda birşey değişmez ama Fifty'ye iyi bir alternatif onu belirtmek gerek.








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...