12 Mart 2013 Salı

Dmitry's Closet - Latrivia S. Nelson


Kitap Adı: Dmitry's Closet
Seri Bilgisi: The Medlov Crime Family
Yazar Adı: Latrivia S. Nelson
 Sayfa Sayısı: 364
 Tür: Güncel Romantik
Yayınevi:  Nelson & Nelson Press


Rus mafya ailesine hazır mısınızzzzz?

Ama ne kadar mafya ailesine hazır olsanız da şöyle r'leri baskın söyleyen rus aksanlı ingilizce konuşan sarışın iki metreye yakın buz mavisi gözlü mafya bi ailenin liderine hazır olacağınızı sanmıyorum. 

Dmitry Moskova'da doğmuş sokaklarda büyümüş bir adamdır. Genç yaşta Amerika'ya gelmiş uyuşturucu kaçakçılığı yapan süper zengin biri. Hayır bizde de var da biz mi kitabını yazmadık. Bunların mafyası bile karizmatik kardeşim bizde Polat Alemdarı izle dur.

Royal annesi babası olmayan koruyucu ailelerin evlerinde büyümüş oralarda pekte iyi şeyler yaşamamış saf bir kız. 23 yaşında mezuniyetine bir hafta kala iş arayışına girişmiş ve yolu Dmitry ile Dmitry'nin restaurantında çakışmıştır.
 Yemek yemek isteyen Royal restauranta girip kimseyi bulamaz kimse yok mu diye ilerlerken keman sesi duyar ve Dmitry'yi görür. Dmitry'de çalmayı bitirip gözlerini açtığında onu. Bu ikili bence orada birbirine aşık oldu.


Dmitry Royal'e iş teklifinde bulunur. Yeni açacağı giyim mağazasını Royal'e emanet eder. Kendi restaurantından da pek uzakta değildir bu mağaza. İsmide Dmitry's Closet. Üst katınıda Royal'e tahsis eder. 

Gel zaman git zaman Royal bu ihtişama çabuk alışır. Armani takımlar Gucci elbiseler elmaslar havada uçuşur. Daha bunlar arkadaşken Dmitry ona gittiği yerlerden elmas takı hediye getirir. Bi kerede ay yok almıyım pahalı hediye kabul etmiyorum demedi. Blood Diamond'ı izlemiştim okurken o yüzden sinir oldum bu kadar elmas geçmesine. Birde Dmitry'ye hep adıyla hitap etti. Yok o benim patronum Dmitry bey diyeyim ayıp olur demedi. Çok mu saftı yoksa başka bişey miydi bilemiyorum.

Neyse en sonunda birlikte olurlar. Royal onun evine taşınır ama etrafında silahlı, su içer gibi pahalı şarapları içen, havyarsız gününü geçirmeyen adamları görüp arkadaşlarınında uyardığı gibi bu adamların karanlık olduğunu hiiç düşünmez. Yuh dedim nasıl Amerikalısın sen hiç mi film izlemedin ben olsam bu kesin KGB'den benide kullanıyor kendine kalkan yapıyor kesin beni öldürecek diye topuklamıştım.

FBI baskın yaptığında onuda sorguya alırlar ama konduramaz. Dmitry yapmaz öyle şey der fakat eve geldiklerinde Dmitry bile seni biraz şımarttım biliyorum ama biraz mantık dahilinde anlayabilirsin benim mafya olduğumu gibisinden birşeyler söylüyor.

Sonları beğendim kız sustu sustu bi anda patladı o nasıl bir öfkeydi. Aferin kızım dedim.
Ama daha da sonları biraz tüyler ürperticiydi. Yok yok topuğundan vurdurmadı Dmitry ama Dmitry'nin kardeşi Ivan Royal'e çok kötü şeyler yaşattı. 

Sonuç olarak güzel kitaptı. Aşşağıya bir video koyuyorum Rus aksanlı İngilizce konuşan biri. Gerçi bu çocuk daha ama aksanı az çok hayal edebilirsiniz. Bende okurken kitabı yüksek sesle Rus aksanlı okumayaydım iyiydi. Rusça kursuna gitmenin faydası bu mu olacaktı yarabbim.

Esen kalın...






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...