12 Mart 2013 Salı

Hot Ticket - Olivia Cunning



Kitap Adı: Hot Ticket
Seri Bilgisi: Sinners on Tour #3
Yazar Adı: Olivia Cunning
 Sayfa Sayısı: 299
 Tür: Güncel Romantik, Erotik Romantik
Yayınevi:  Sourcebooks Casablanca
+18


Bu seriyi aylar önce Hanife'den duymuştum ama nedense hiç okumak için bi istek duymamıştım. Bu ara nedense seriye el atmak geldi içimden ve gittim artık hangi gaflet anında karar verdiysem seriye ortadan üçüncü kitaptan daldım.

Pişman mıyım? Değilim çünkü ben bu kitaba BA-YIL-DIM!



Sinners bi rock grubu eğer ilk iki kitabı merak ediyorsanız önce sizi Romancekolik'e alalım.

Rock grubu mu hmm dediğinizi duyar gibiyim çünkü bende hep rock grupları yok sahnede civcivleri kesiyor yok bi fakire verecekken gitarları sahnede parçalıyorlar vs vs. diye pek sıcak bakmazdım ama Jace bana ezber bozdurdu gerçi grubun geri kalanınıda sıkça görüyorsunuz kitapta bana yaramaz çocuklar gibi geldiler.

Jace kim mi grubumuzun bas gitaristi. Böyle sert güçlü kuvvetli duran ama kızaran bozaran sessiz sakin biri. İnsanın yanaklarını sıkası geliyor. Zavallım geçmişte ailesiyle yaşadığı durumlardan dolayı mutluluğu haketmediğini düşünüyor. Önceden babasına yalvarırken canını acıtması için şimdi kadınlara yalvarır olmuş. Ama kendiyle ilgili hesaba katmadığı şeyler vardır ve Aggie bunların peşini bırakmayacaktır.

Aggie bizim kızımız kendisi dansçı ve aynı zamanda da ne derler bdsm terapisti mi öyle bişey. Koskoca adamlara emir veriyor vuruyor -tabi asla sınırı geçmiyor- ve ayaklarına kapandırıp ağlatıyor ve bu adamlar bunun için kıza para veriyor. Aggie'nin yanından da her daim mutlu ayrılıyorlar.


Aggie ve Jace'in yolu Aggie'nin dans ettiği yerde kesişiyor. Aggie müşterilerine koyduğu sınırları Jace'te kaldırıyor ve sevgili oluyorlar ama olay burda bitmiyor kapanması gereken yaralar bildirilmesi gereken değerler var. Zira Jace kendinden ve değerinden bi haber. 

Aggie onu ilmek ilmek çözüyor. Bazı yerlerde hah dedim şimdi eh yeter ulan diye kızacak kıza ama o kızara kızara anlattı yavrum. Aggie onu öyle bi hale getirdi ki isteklerinin aslında ceza değil kendi mutluluğu için olduğunu bazen bazı şeyleri oluruna bırakıp unutmanın kalbi ferahlattığını ona gösterdi.

Gönül isterdi ki az biraz daha aksiyon olsun birileri birilerini rehin alsın ya da vursun ya da pıçaa çeksin ama olmadı neyse yinede benim bu kitaba puanım 5, goodreads puanı ise 4.38 gibi yüksek bir puan.


Kitabın ilki Backstage Pass, Ephesus yayınlarından çıkacaktır.






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...