8 Ağustos 2012 Çarşamba

Mimlenmişim!

Sevgili Kitab-ı Sevda beni mimlemiş. İlk mimlenmem heycanlandım şimdi hemen sorulara geçeyim.


Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan bir yılınızda ne yapardınız? 

Hayalim hep dünyayı gezmekti. Okulu falan bırakır dünyayı gezerdim herhalde. Tanışabildiğim kadar insanla tanışır yapmayacağım şeyleri yapar yemeyeceğim yemekleri yerdim.



Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler? 

Karanlıktan korkarım.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız? 

Üzülürdüm herhalde. Uzaylılar saldırıp yok olsalar, beni neden dışladılar öldürmediler ayırdılar diye ya da topluca başka gezegene göç ettiler ve beni neden götürmediler diye zırlardım herhalde:P


Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden? 

Mısır olurdu, küçüklükten beri çok merak ederim Mısırı.


İtiraf edin prens/prenses'e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Çok yakaladığım oldu ama hiç öpmedim, severdim onları bileydim yapışırdım dudaklarına geç öğrendimde masalı:P


En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay? 

Hmm okulda asansör bekliyorum bitane geldi çok dolu benimde acelem var neyse binemedim kapısı kapandı bende hemen tuşa bastım yeniden farkında değilim tuşun ışığı sönüyor ben basıyorum bu arada o dolu asansörün kapısı açılıp duruyor o kadar dalgınım ki anlayamadım sonra biri dayanamadı hanımefendi basmasanızda gitseler dedi.

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

Kindle, Cüzdan, Telefon


En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

Arkadaş torpiliyle gidiyorum daha ne istiyim ama bana iyi baksınlar ona göre giderim.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

Tabi ki de gidip sınav sorularını çalardım. Ya da röntgencilik yapardım:P



Evet bende Sevgili Sittirella ve Romancekolik'i mimliyorum. Kolay gelsin hanımlar.






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...