6 Ağustos 2012 Pazartesi

Safkan - Jennifer L. Armentrout

Kitap Adı: Safkan
Orjinal İsim: Pure
Seri Bilgisi: Melez Sözleşmeleri#2 (Covenant#2)
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
Yayınevi: Dex
 Sayfa Sayısı: 406
 Tür: YA 

Melez Sözleşmelerinin ikinci kitabı Safkanı geçen hafta bitirdim. İlk önce şunu söylemeliyim kapağa bayıldım hem Melezin hem Safkanın kapaklarıda çok başarılı.

Ayrıca artık Dex yayınevini favori yayınevim ilan ediyorum. Bu aralar hep Dex ten gidiyorum ve hemen her kitabınıda beğendim.

Neyse kitabın konusuna gelirsek Alex okula başlamıştır aynı zamanda hem diğer yarısı Apollyon Seth den hem de uğruna ölünesi bitilesi karizmatik Safkan Aiden dan (Yanlış anlaşılmasın Aiden taraftarı değilim ne okuduysam onu yazıyorum :P) okul harici ders almaktadır.
Bu arada bu ikiliyle de aradaki samimiyeti ilerletmektedir. Samimiyet derken Zoey gibi bir kız değil Seth e yan gözle bakmamaktadır ama Seth her yerden fırladığı için Alex in hayatını doldurmaktadır.

Eğitimler devam ederken Akit te bir öğrenci saldırıya uğrar ve bu bir Melez İblistir. Güvenlik seviyeleri artırılır ve tanrıların gazabı Furiler yani en alt tanrıçaların heykelleri bi anda Akitte ortaya çıkar eğer bir daha güvenlik ihlali olursa heykelden sıyrılıp önlerine geleni öldüreceklerdir bilin bakalım menünün en lezzetli yiyeceği kim. Tabi ki Alex. Kitapta üzücü olaylarda oldu hemde çok üzüldüm. Kitabın diğer kısmı ise Alex in 3 yıl boyunca annesiyle kaçıp ölümlülerin arasında yaşadığı için Konseyin karşısına çıkarılması ve orda başına gelenler var amaa o nasıl sondu gerçekten çok beğendim ve sabırsızlıkla üçüncü kitabı bekliyorum.  

Üçüncü kitap yurtdışında kasım 2012 de çıkacakmış ondan bi kaç sonrada biz okuma şansı elde etmiş olacağız.

Dex Safkan Tanıtım Videosu Tıkla!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...