4 Temmuz 2012 Çarşamba

Av Mevsimi – Linda Howard


Kitap Adı: Av Mevsimi
Yazar Adı: Linda Howard
Yayınevi: Epsilon
Sayfa Sayısı: 344
Tür: Gerilim, Gizem, Güncel Romantik, Komik

Linda Howard benim en en sevdiğim yazarlar arasındadır. Ne yazarsa okurum o derece tutkunuyum. En son geçen hafta Av Mevsimi adlı kitabını bitirdim. Hani bir Kara Melek gibi çok çok beğendiğim bir kitap değil ama ben yinede çok severek okudum.

Konusu: Av Mevsimi ismi yanıltmasın aslında ana karakterimiz Daisy koca avına çıkmıştır yalnız bu avda avcıyken av konumuna düşmekte. Kendisi doğup büyüdüğü kasabanın kütüphanesinde çalışmaktadır . 34. yaş gününe bastığı sabah kalktığında Daisy ye ne evi ne kocası ne de çocukları olduğu dank eder. Annesi ve teyzesinin desteğiyle saç, makyaj ve kıyafet ev değişikliğine gider. Teyzesi ve annesi baktı Daisy bu işi kıvıramıyor aynı kasabada yaşayan Todd Lawrence dan yardım isterler.

Erkek kahramanımız Jack ise kasabanın polis departmanının şefidir . Kendisi New York ta Swat ekibinde çalışmış kaslı iri yarı bir adamdır. Daisy ile yolları önce kütüphanede daha sonra ise Daisy nin değişip sarışın çekici bir kadın olduktan sonra koca avı için barlara yaptığı ziyaretlerde çakışır.

Ben okurken bazı yerlerde çok güldüm. Sizi yormayacak keyifli bir roman. Linda Howard okuyanlar zaten yazarı yakından tanıyordur. Okumayanlar ise bu yazarın kadın kahramanları iki tiptir. Birincisi paranormal yetenekleri olan cinayete tanık olan ya da katilden kaçan kadınlar diğer tipse saf sevimli komik olup yine cinayet tanığı olan kadınlardır. Yani bu kitapta romantizmin yanı sıra polisiye, gizem ve komik öğeler bulacaksınız. Bence muhakkak okuyun pişman olmayacaksınız.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...