20 Şubat 2013 Çarşamba

7. ÜKG Blog Tur : Sana Soyundum (Sylvia Day) / Hayali Oyuncu Kadrosu (Dream Cast) ve Çekiliş





7. Ükg Blog Turuna Hepiniz Hoşgeldinizzzz!!!

Sizi aynen şu şevkle karşılıyorummmm!!!



Tamam şaka yaptım valla çok heyecanlıyım çünkü bu turumuz daha kitabımız çıkmadan başladı ve bugün yani turun son gününde raflardaki yerini alacak!








Eveett şimdi bu turda benim ne yapacağıma gelelim. 




Sanırım az çok kitap hakkında bilginiz var. Kitabımız Contemporary Erotic Romance yani Güncel Erotik Romantik en kaba tabiriyle. Karakterlerden biri trilyoner taş Gideon Cross diğeri seksi sarışın Eva Tramell. Bende hayalimde bir kast oluşturdum onlar için yalnız yazımda sadece kendi kast seçimime değil blog turdaki diğer arkadaşlarımın seçimlerine de yer verdim. 


Yasal Uyarı: Tansiyon hapınızı alın da gelin. Zira kalp basıncınızda yükselme olacaktır.


Buyrun başlayalım;


Turun ve grubumuzun sevgili biricik Hayvanı Kitap Hayvanının Günlüğü blogunun sahibi Berke ile çıtı pıtı herkesin gönlüne taht kuran kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayan Sevgili Kitap'ın sahibi Ezgi'nin seçimleri Gideon Cross için David Gandy Eva içinse Amber Heard'dan yana oluyor.



Bu güzel seçimleri için onları alkışlıyoruzz!






Turun çiçeği burnunda üyesi benim kankitellokomotom sevgili Yorumbaz'ın sahibi Büşra'nın seçimi David Gandy ve Teresa Palmer'dan yana oluyor. 





Görülüyor ki tur kızlarının gözü David Gandy'den başkasını görmüyor. Seçimleri için Yorumbaza teşekkürler! O da sana teşekkür ediyor Büş utandırdın çocuğu bak.







Romancekolik'in sahibi romantik çiçeğemiz Hanife David David nere kadar deyip adını sanını bilmediğimiz bir adamdan yana kullanıyor seçimini. Eva içinse Malin Akerman. Aker eşarplarının sahibinin kızıymış kendisi.




Cık ben adamı beğenemedim ama Eva gerçekten iyi seçim.

Bak en sevdiğin şarkıcı Zayn bile beğenmiş.






Kitap Esintisi İlkim Gideon için Colin Egglesfield olmazsa ortalığı yırtar yıkarım dedi. Eva içinse Jennifer Morrison'u uygun gördü.



Alkışlayalımda bari kızmasın.



Yufka yüreklimiz benim sevimli arkadaşım Kitab-ı Sevda'nın sahibi Merve'nin seçimleri ise şu şekilde; The Tudors'tan beri kendisine hayranlık besledğim Henry Cavill ve sevimli gülümsemesiyle turdaki bir çok blogger'ın seçimi Amber Heard. 



Mervee Henry benimde ikinci seçimimdi bebiktellom. Bu arada sinema işini halledelim gidelim yahu habire beni ekip başkalarıyla gidiyorsun -.-





Benim çiftime geldi sıraa!

Hazır mısınızzz!

İşte karşınızda Gideon ve Eva olmak için doğmuş çiftimiz!

Bakın Justin'e tamda "Eva.Çikolata ve sen. Leziz." diyecek tip yok mu.


Tamam neyse şaka yaptım şoka girenler için önceden 911'i aramıştım sakin olun.

ŞİMDİ ASIL ÇİFTİMİZE SIRA GELDİİİ!!

Ben adamı görünce tövbe bismillah deyip böyle oldum.


 İşte Gideon için adını çatlasanızda patlasanızda söylemeyeceğim yakışıklııı. Eva'yı sallayın şahsen çok düşünmedim Elisha Cuthbert olsun dedim.




Adamı yakından göremeyenler için tam foto;
















Veee çekilişimize geldi sıra!







Çekilişimizin şartları;


18 yaşından küçükler çekilişimize katılamaz.
Katıldığı takdirde sorumluluk blogger'a ait değildir.









İyi şanslar!


Doğan Kitap'a katkılarından dolayı teşekkürler!




Benim her sıkıntıma koşan ve bu yazıdaki görselleri benim için hazırlayan Ezgi Su'ya çook teşekkür ediyorum.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...