10 Şubat 2013 Pazar

6. ÜKG Blog Tur : Kutsanmış Kan (Samantha Young) / Çekiliş



Yaylalardan hopla gel
Fistanını topla gel
Ben bi çekiliş yaptım
Yorumunu kapta gel

Yorum yorum dedikleri
Bir merhaba istekleri
Ama ben yazamam diyenleri
Kitap diye inletmeli









Tamam sakinim neyse 6. ÜKg Blog Turuna hoşgeldinizzzzzz!




Neden böyle bir gif koydum bilmiyorum ama çok hoşuma gitti ziyan olmasın dedim alınmayın yani size özel bişey değil cdklscdkls






Önce turumuzu tamamlayalım;

Romancekolik; Ön Okuma

Kitab-ı Sevda; Okuyucu Testi & Kitap Yorumu

Kitap Esintisi; Kitap Yorumu

Sevgili Kitap; Okuyucu Yorumları & Kitap Yorumu

Zimlicious; Yazarla Söyleşi

Kitap Hayvanının Günlüğü; Kitap Yorumu & Yazar Tanıtımı

Yorumbaz; Kitap Tanıtımı





Bende bu turda bi değişiklik yapmaya karar verdim ve çekiliş yapayım bari dedim mlşdf

Çekilişe katılmak isteyenler size özel bestelediğim şiiri kafiyelerine ayırıp yorum bırakırsa sevinirim mail adreslerini unutmayınnn!

*12 Şubat 2013 Son Katılım!


Son olarak Martı Yayınlarına katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Bir sonraki turlarda görüşmek dileğiyleee...













LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...