24 Ekim 2013 Perşembe

Undeniable - Madeline Sheehan




Kitap Adı: Undeniable
Seri Bilgisi: Undeniable#1  
Yazar Adı: Madeline Sheehan
 Sayfa Sayısı: 332
 Tür: Erotik Romantik


+18


Hangi manyaklık dönemimde Romancekolik'e ya tağam ver okuycam ya dediysem o zamana geri dönüp Romancekolik'i ortadan kaldırmak istiyorum. Şu an terapi görüyorum yaşadığım travmalardan sonra salyamı ağzımda tutamıyorum. Allah belanı vermesin Hanife.

Bunun yazarı bir psikolojik depresyona girmiş. Bunun terapisti de bu böyle olmaz sen git en iyisi bişeyler yaz annem bu içindeki saykoluğu dışarı dök demiş. Bu da sen git yaz sonra ay bu çok güzel oldu belki okuyan olur kendi müritlerimi yaratırım diye yayınla bunu. 

Herhalde metrekareye en fazla sayko düşen kitap budur. Herkes mi psikopat herkes mi sorunlu olur arkadaş. Nasıl bir psikolojidir nasıl bir bilinçaltıdır anlamadım. Allah bilir o bilinçaltını açsak içinden kötü pis kaka Grinin Elli Tonu çıkar.

Konuya geleceğimde şimdi aranızdan ee sen neden okudun diyen olacak. Ümüğüne çökerim sözünü geri alsın. 

Nihayet konumuza gelirsek motosiklet çetesinin liderinin kızı Eva ileee başka bir çetenin lideri Deuce'un aşkı anlatılıyoor. Aralarında 18 yaş farkı var. Çiftler arasındaki yaş farkı hiç bir zaman beni rahatsız etmemiştir ama bu kitapta tanışmaları Eva 5 Deuce 23 yaşında olunca ilk sinir krizimi orda geçirdim. Sonra niye devam ettin derseniz çok sevimli bir karşılaşmaydı aslında öyle kötü değildi ama sonraları kız 16 yaş ve sonrasında olanlar sonra kızla Frank arasında olanlar sonra arkadaşının kocası sonra bakkalın çırağı sonra sütçü sonra vşmfödmvdk sos sos sos sos



Merhaba ben Kağıt'ın abisi, üzülerek söylüyorum ki kendisi aklını yükseltti acil servise kaldırdık size son sözleri ise şunlar oldu "bıldır ki hurmalar *ötümü tırmalar" 




Pardon yanlış kağıdı okudum size dedi ki "Eğer bu kitabı okuyacak sosyopat varsa onla ilgili çok güzel planlarım var bana gelsin bana gelemiyorsa da şuraya gitsin." dedi. 






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...