1 Aralık 2013 Pazar

17. ÜKG Blog Tur : Ella Ve Micha'nın Sırrı - Jessica Sorensen / Dreamcast


Künye
Kitap: Ella ve Micha'nın Sırrı
Yazar: Jessica Sorensen
Çevirmen: Şerife Elif Subaş
Seri: The Secret
Sıralama: 1/4
Tür: New Adult
Yayınevi: Pena Yayınları
Ella ve Micha’nın bir sırrı var ve bu sır, tüm hayatlarını değiştirecek…
     Kural tanımaz, tutkulu bir karakteri olan Ella, hislerini korkmadan yaşayan bir genç kızken bir gün her şeyi arkasında bırakıp üniversiteye gider ve burada kurallara itaat eden, tüm sıkıntılarını kendine saklayan, sessiz birine dönüşür. Ancak yaz tatili yaklaşırken evinden başka gidecek bir yeri olmadığını anlayan Ella, geri döndüğünde uzun zamandır içine gömdüğü anıların ortaya çıkmasından çok korkar.
     Zeki, seksi ve güvenilir MichaElla’ya herkesten daha yakındır, öyle ki onun en gizli sırlarını bile bilir. Micha tanıyıp sevdiği o eski Ella’yı geri istemektedir fakat genç kız evini terk ettiğinde kalbinin bir parçasını geride bıraktığından habersizdir. Micha’ya karşı duyduğu hisleri kendine bile itiraf edemeyen Ella ise her şeye baştan başlamalıdır.

Peki Micha kaybettiği aşkını tekrar kazanabilecek mi?

BLOG TUR TAKVİMİ

30.11.13 | Yorumbaz - Yorum
01.12.13 | Kağıt Kız - Dreamcast (Micha)
01.12.13 | Zimlicious - Yazar Hakkında + (İlerleyen günlerde söyleşi de yayınlanacak)




Klasik ağzımızın sularını akıtacağımız, gül cemaliyle evililik hayalleri kuracağımız, kadın kahramana cemkireceğimiz bir dreamcast çalışmasına daha gelmiş bulunmaktayızzz!

Bebiklerimiz;

1- ALEX PETTYFER (pitiför)

Seni çok severdim petibör ama sen Camlar Şehri'nde oynamadın ve sana olan tüm sempatim buhar oldu. Üzgünüm seni sevmiyore. Şimdi ağlayabilirsin.


2- AUSTIN BUTLER

Ay yavrum ya daha bebik bu ya. Carrie Günlüklerinde her genç kızın ıslak rüyalarına konuk olmuşsundur ama ben seni görsem dizime oturtur amanda aman omondo omon diye severim.


3- CHORD OVERSTREET

Sadece o baklavaları görüyorum başka da bişi göremiyorum, tanrım!


4- HARVEY NEWTON HAYDON

İşte bu! Gülmesen daha iyiymiş ama neyse, biz seni baklavalarınla da seviyoruz.


5- HEATH HUTCHINS

Sevemedim, kesin gülse bi üsttekine benzeyeceği için böyle huzur bende modunda gülümsemiş.


6- JESSE ROBERTS

Bir diğer favorim! Klasik sarışın mükemmel amerikan çocuğu tipinde. 3 nolu bakışı benim 4 nolu seksi bakışıma benzemiş bende aynı böyle oluyorum kşmflmvs


7- LUCAS GARCEZ

Yani ne diyeyim ki, ne diyebilirim...

Yar baktın yandan
Yaktın beni candan
Ben senin kepçe kulaklarına
Vurulmuşum  sabahtan

Offf of


8- MIKKEL JENSEN

İsimden kaybettin cınım üzgünüm öldsmdl




Google'da görsellerden kendinizi almanız ve bilgisayardan salyalarınızı silmeniz için 10 dk veriyorum size sonrasında sizin  Micha Scott önerilerinizi duymak için ankete ve yorum kutucuğuna bekliyorum!


ANKET



ÇEKİLİŞE KATILMAYI UNUTMA!

a Rafflecopter giveaway




Sevgili Sevgili Kitap Ezgi'ye görseller ve daha fazlası için binlerce teşekkürler!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...