28 Eylül 2012 Cuma

Meleklerin Kanı - Nalini Singh

Kitap Adı: Meleklerin Kanı
Orjinal İsim: Angel's Blood
Seri Bilgisi: (Lonca Avcısı#1)
 Yazar Adı: Nalini Singh
Yayınevi: Artemis
 Sayfa Sayısı: 476
 Tür:  Urban Fantazi


Meleklerin Kanı bitti. Ama ben beğenmedim bu kitabı arkadaşlarımın çoğu çıldırmış gibi önerdiler ama nedense beklediğim gibi çıkmadı.

Bir, kanatlı erkek nedir ya melek tamam anladıkta kıyafetini nasıl giyiyorsun nasıl yatıyorsun uyuyorsun bu ayrıntılar hep aklıma takıldı okurken.Yani kanat biraz feminen değil mi bi süre çıksa o kanatlar anlarım ama  sürekli göz önünde olunca bana komik gelirdi açıkçası

İki, karakterler yüzeyseldi. Raphael yani erkek melek kahramanla Elena kadın kahraman boş geldi bana, sanki böyle davranırlarsa derlerse okuyucu daha çok sever gibi. Bildiğin kağıt üzerindeki kahramanlardı. İnandırıcı gelmedi bana. Ha diyeceksiniz ki meleğin neresi inandırıcı gelsin doğru diyebilirsiniz ama ben ne hayali zor yaratıklar okudum sizi çekip o dünyaya sokacak.

Raphael'i sevmedim sevemedim ne o öyle oyuncaklarımda oyuncaklarım deyip durdu. Tamam anladık bilmem kaç küsür sene yaşamışsın ama yani meleksin ya, insan hoşgörülü olur o kadar insan görmüş geçirmişsin. Bide durduk yerde aletim deyip deyip sinirimi iyice bozdu. Taşlayasım geldi onu orda.

Hee bide Uram var katil kan meleğimiz. O da ayrı bi salak lan herkes seni arıyor Raphael bulsa seni zaten vampirlere mi bırakacak. Seni sadece o öldürebilir kendi savaşacak ki sonunda da öyle oluyor o yüzden Elena ile o seni arıyorken Elena yı kaçırıp Raphaeli çağırsında buluşalım havasına girmek ne. Hadi bi tuzak hazırlasan tamam dicem adamı öldürecek ama yok Elenayı alıyor mekanına götürüyor o da Raphael'i çağırıyor zihin gücüyle Raphael gelince de savaşıyorlar ki herkeste izliyor. Sanki Elena olmasa savaşmayacaklar gibi bari kıza işkence yapsa Rafi'nin gözü önünde tamam ama yok, dışarı çıktılar birbirlerine ateş topu attılar bu kadar.

Neyse bu kadar saydırdım ama 3 puan verdim. Seri başlangıç kitapları ya çok iyidir ya da kötü ama ileriki kitaplarla ilgili sinyal verir.Nice kötü kitap vardır ama seri ilerledikçe mükemmelleşir ya da mükemmeldir ilk kitap, seri ilerledikçe batırır yazar. Bu kitaptan nedense umudum yok ama bi arkadaşım orjinal dilinde okusaydım çok daha farklı düşüneceğimi söyledi. İkinci kitabı türkçe almayacağım bi ara belki orjinal dilinde okurum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...